2013. október 7., hétfő

10.Armery Archer

My Little Family
Nyerni fogok!”
10.fejezet
Armery Archer
2013.09.26 Szombat 07:00
A másnap csendesen telt. Nem érdekelt semmi ,mert már itt vannak apuék ,és együtt a család. Mintha megint tini lettem volna a szobámban forogtam ,és beszéltem Mansonnal telefonon.
Anya le szólt:
-Gyertek reggelizni. -Joanna
Kész család!!!!!!
Mindenki az asztalnál ült ,és egymást néztük. Armery előttem ült. 
http://www.crushable.com/wp-content/uploads/2013/09/Liam-Hemsworth-Laugh.gif
-És mesélnél magadról. Szeretném ha a családhoz tartoznál ,be kell pótolni 500 évet. -Beth
-Szívesen! -Armery
Szóval halgassátok meg Armery történetét.
http://images2.layoutsparks.com/1/159730/blood-ink-red-splash.gif 
Armery a 14 sz.d-ben alakult át ,apánk alakította át. Elvileg egy história volt arról egy régi könyvben ,hogy Armery a család megmentője lesz a vér vonal kihalásától. Egy család legnagyobb vesztesége az ha kihal a család vér vonala.
A vér vonal szent dolog . Vagy szerencsés vagy szerencsétlen ,nem mi válasszuk melyik családba születünk ,de ha esély van rá át lehet költözni másik családba. A vér vonal szakadás nagy probléma volt a törzsi illetve az államosítás idejében. Voltak emberi csoportok kik vámpír családokat gyilkoltak. De a legveszélyesebbek a vadászok voltak.
Több ezer vér vonal tűnt el a világból ,de a nyomokban még megtalálhatóak. Bármelyik vér vonal megmenthető ,de nem teljesen.
Ez a veszély minket fenyegetne? Nem hiszem az emberek már nem tudnak rólunk ,úgy tudják kihaltunk ,sőt már csak mesebeli história lettünk ,és a vadászok is eltűntek.

-Én át fogok alakulni egy vadásszá aki vámpír! -Armery

http://curiousoddities.files.wordpress.com/2008/05/solomon-kane-movie-poster-crop.jpg
Hogy mi? Egy természet feletti lény ,lehet keresztezve. Vagyis lehet vámpír ,és boszorkány ,de akkor a boszi ereje nem teljes ,mint egy igazi ,vérbeli boszorkánynak. Egy vámpír lehet vérfarkas ,és fordítva ,és így lesz belőle hibrid. De vadász az egyik sem lehet. A vadász is egy külön természet feletti adottság az embernek ,így próbálja a természet egyensúlyba tartani magát. A vadász kap erőt ,és képességeket. Egy vámpír ha vadásszá válna ,olyan erőt kapna ami ellen a legerősebb lény sem vehetné fel a versenyt.
Volt idő mikor nagyobb vadász csoportok álltak össze ,és irtottak ki falukat, később városokat a vámpíroktól. Ám volt egy vámpír család a ROMA család. Az egyetlen sereg aki végzet minden vadásszal eddig akik eléük kerültek. A roma család Görögországba lakik.

Eddig nem láttam 500 év alatt vadászt ,és nem is akarok.

2013.09.28 Hétfő 12:46
A suliban:
Már megint a gimi. A dolgok mostanában a feje tettéére álltak. 500 évnyi hanyagolás után újra itt van anyánk ,és apánk. Manson a vámpír pasim. Sidney, és Layla is boldog. Ezért illene végre kibulizni magam. Layla ,és Sideny szokás szerint elhívtak egy bulira.
-Fontos lenne el jönnöd a 90-es évek báljára. fergeteges lesz. -Sidney
-Megint veled lesz richie a vérfarkas fiúd? :P -Beth
-És neked a vámpír pasid? -Sidney
-Ahj...olyan egyedül érzem magam. Ti nektek ilyen barátaitok vannak ,és meg maradok a boszorkánykodásnál. -Layla
-Ne szomorkodj valahol ott van neked is a szerelmed. -Beth
-Menj hívd el magaddal Mansont. -Sidney
Oda mentem Mansonhoz ,és kerek perec mondtam neki:
-7-re el jössz értem ,és együtt megyünk a 90-es évek báljára. Ketten ,és szépen ♥ -Beth
Manson megcsókolt ,olyan gyors csók módon ,és ott azt mondta el jön értem.

18:32
Elmentem a boltba bevásárolni szokásosan rám hárul e feladat. Haza értem ,és ment a balhé. Egyik oldalon Vicky dühöngött a másikon a szüleim. A többiek meg egymással vitatkoztak ,de őszintén. Nem érdekelnek. 
Fel vettem a szép ruhámat ,mire apa be jött az ajtómon.
El kezdte az én kicsi lányom dumát ,de le is állítottam.
-Ne apa! Csak ne! Szeretlek ,de elég volt a mellébeszélésből. 500 évet nem lehet bepótolni. -Beth
-De újra lehet kezdeni. -Joseph
-Akkor elsőnek a dühöngő tesókat nyugizd le ,aztán beszélünk. -Beth
Ezután megfordult ,és lassan kiment a szobámból. Ez után jött egy SMS.

[BETH! Nem mehetsz a bulira. Ha el mész mindennek vége. Ne menj kérlek. Britney Lage]
Britney írt ,de ahj annyira szánalmas. Tutira a nagy vissza térésére készül ,és azt akarja ,hogy ne legyek ott tönkre tenni a csodás hírnevét. Már csak azért is el megyek a bálra ,és megmutatom mit tudok!

~10.fejezet vége~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése