2013. október 6., vasárnap

9.fejezet: Találkozzunk annál a fánál

My Little Family
Nyerni fogok!”
9.fejezet
Találkozzunk annál a fánál

-Látom Vicky megint itt van. Mena is vissza tért ,és Samuel is. Tom kicsit sokat futottál nem gondolod? -Beth
-Nyugodj meg ,majd mindent elmagyaráznak. -Tom
-500 év után nekem nem kell a magyarázkodásuk. -Beth
-Lányom meg kell értened mit miért tettünk. Ez a családunk javát szolgálta. -Joseph
-Tudjuk ,hogy utána kerestél a dolgoknak ,és most meg tudnám magyarázni. -Joanna
Anya könnyezett ,és én is. Nem tudom megbocsátani ezt a sok évet ,és egyszer csak fel bukkannak? komolyan?
-Nem kell!!!! 500 évig egyedül éltem. Az pont elég volt azon gondolkodni ,hogy mennyire nem szerettek engem. -Beth
-De Bethy, értsd meg muszáj volt vigyázniuk Armery-re. -Samuel
-Kire? -Beth
 
-Azt hiszem még nem kéne bemutatkoznom. -Armery
Ekkor belépet az ajtón Jeremy Walker a könyvtáros.
-Sajnálom Beth. -Jeremy
-Te voltál? De mégis.... -Beth
-Nyugi Beth én is így vagyok vele. Hogy voltatok képesek elhagyni! -Tom
-Huuuuhaaa... és még én teszem tönkre a családunkat. Egy vicc.- Vicky
-Te találtad ki ,hogy csak egyikünk Archer? -Mena
-Nem! Ezt mondták nekem. -Vicky
-Melyik söpredék Pierce? -Beth

Ekkor oda lépet hozzám Armery ,és átölelt. Épp nagy veszekedésben voltam ,és mikor át ölelt. Egy nagyon nagy nyugalmat ,és jó dolgot éreztem. Mintha tudta volna a testem ,hogy aki megölelt az nem fog bántani ,és óvni fog. Így én is átkaroltam. Láttam anya ,és apa arcát ahogy mosolyognak. Vicky püfögve ,és duzzogva ki ment a hátsó ajtón. Samuel anyánk kezét fogta, még Mena apánk kezét. Elengedtem Armery-t ,és fel mentem Tommal az emeletre. Szóval így vagy úgy, idegesség ide vagy oda. Örülök ,hogy megint együtt a család.
http://www.durangomango.com/AUTUMNLEAVES.gifhttp://www.durangomango.com/AUTUMNLEAVES.gif
2013.09.25 Péntek
Beköszöntött az ősz. Már több napja nem voltam suliba ezért épp itt volt az ideje. Na de képzelhetitek mennyi volt a tanulás. Sidney ,és Layla végig kérdezett mindent ,még Armery-t is elmeséltem nekik. 5.óra végén a szekrényekhez mentünk ,és még mindig ez volt a téma.
-És jól néz ki? -Layla
-Na de Layla ezt nem így kell kérdezni. Szóval ha úgy lenne akkor járhatnék vele? :$ -Sidney
-De neked ott van Richie. -Layla
-De azért szemem még van. -Sidney
-Lányok kérlek. Ő is Archer természetes ,hogy sármos ,és kifinomult ,de van benne valami lazaság. -Beth
Ekkor oda lépet hozzánk Manson! Layla ,és Sidney el mentek a szokásos "Nekünk mennünk kell leckét írni" című mutatvánnyal.
 
-Szóval azért jöttem ide ,mert el szeretnélek hívni valahova. -Manson
-Huha ,de titokzatos vagy! El akarsz rabolni? -Beth
-Dehogy mutatni akarok valamit a bitó fánál ,fent a hegyen tudod! Ahonnan belátni egész Moontown-t. Fontos lenne mutatnom neked valamit. -Manson

Remegett minden porcikám ,és nem azon gondolkodtam mit akarhat mutatni ,vagy miért ilyen titkos ,csak a két szemére.
-Hát persze ,hogy megyek. -Beth
-Akkor ott találkozunk 17:30-kor ,és az előtt mielőtt le megy a nap. -Manson
-Ott leszek mindenféle képen. -Beth


17:22
Ott ültem a fa alatt ,melyre több embert is felakasztottak még mikor a vadászoké volt a város. Elnézegettem a szép hosszú ,és teli tájat. Elgondolkodtam milyen egyszerű lenne elhagyni ,de miért mégsem. 
Már fél volt,de Manson sehol. Mondhatni el kezdem aggódni. Fel próbáltam hívni ,de nem vette fel.
Már már ment lefelé a nap. Azt mondta mindenképp nem maradunk miután le megy a nap. Hol lehet már? Haza nem megyek még meg nem érkezik.
Vissza ültem a fához. Újra szét néztem a tájra. Őseimnek nagyját ezen a fán akasztották fel ,vagy égették őket hamuvá ,melyet a szél a város tetejére fújt a szél. Addig gondolkodtam ezen ,míg teljesen le nem ment a nap. Össze törtem ,hát így sem kellek. Se vámpírként ,sem emberként nem leszek elég jó ,egy olyan valakihez aki ember ,és élni életét ,öregedik,és szívében lüktet a vér. 

http://3.bp.blogspot.com/_PwVUiYB6es0/TOmcEdS6lrI/AAAAAAAAAvY/ZLiFffSidVU/s400/Dark-Forest-the-dark-side-of-everything-5587682-1023-818.jpg  
Elindultam haza. A sötét erdőben megéreztem valamit. Egy vámpírt. Körül nézem ,majd mikor fordultam egy teljeset Manson állt előttem ,és megfogta a kezem.
-Érzed ezt? -Manson
-Micsoda.... te.. te.. te is? -Beth
-Beth azt hittem sosem találok olyan vámpír lányt aki ennyire megfog. -Manson
-De miért csak most éreztelek? -Manson
-Mert csak most akartál érezni. -Manson
Éreztem ,igen Manson megcsókolt. El sem hiszem ,hogy megtörtént a pillanat. Manson vámpír. A stilinsky család vámpír. Átkarolt ,és tudtam nem eshet bajom ,és egyben örömöm teljes volt. Mindenem megvan amiről álmodtam. A család, a szerelem. Mi történhetne ami ezt tönkre tenné?

~9.fejezet vége~

Legközelebb:
Ismerjétek meg Armery Archert ,és tudd meg mi az a vadász, és a végén egy e-mail ami mindent megváltoztat majd. Hamarosan nagy durranás lesz maradjatok velünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése