2013. október 5., szombat

8.fejezet: Eredet

My Little Family
Nyerni fogok!”
8.fejezet
Eredet

2013.09.23 Kedd
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1390632_586795251366152_1745768697_n.jpg
Reggel nagy volt az asztalnál a csend. Victoria bedobta közénk az oroszlánt ki most kerget minket. És egymásra nézünk ,de nem tudjuk higgyünk ,e a valóságnak. Lehet a Piercék beszélték tele a fejét ,de még is. Ha csak az egyikünk Archer akkor vajon ki az? Samuel? Ki elég hű az Archer családhoz , e mellet ő a legidősebb. Vagy lehet ,hogy Mena. És a családunk történelmét tekintve el tudom róla képzelni. Hisz a család fánkon a leghíresebb vámpírok vannak bevésve. Kik részei voltak a szentek tanácsának. Vámpírok ,és szentek sose értettem ,de nem is baj. A másik Tom. Ő róla el tudom képzelni ,hogy nem Archer túl kedves ,és aranyos hozzá. Ha ez igaz akkor Vicky tutira Pierce ,de akkor én mi vagyok? Hirtelen úgy érzem magam mintha nem tartoznék sehova.

A család az asztalnál ülve,csöndesen a saját gondolataival volt elfoglalva ,és magában őrlődve tette fel a kérdést ki lehet az igazi? De nekem ebből elegem volt ,így megfogtam felálltam ,felöltöztem ,és el indultam a könyvtárba.
-Mégis hová mész? -Mena
-Könyvtárba. -Beth

Minden családnak van külön történelme. Persze azért nem az összes létező vámpírcsaládnak ,de akik híresebbek ,és történetük befolyásolt dolgokat azoknak igen. Egy könyvtár pár mérföldre Moontown-tól. Beszáltam a kocsiba, esett az eső. Bekapcsolatam a rádiót ahol egy elég lassú szám ment.
Kormányoztam az esőben ,és elhagytam Moontown-t. Láttam ahogy a tábla mellet elhaladók valami érdekeset. Mintha Britney lett volna a tábla előtt ,és rám fordította volna a fejét ,mely csupa vér volt. És azt mondta volna ,hogy segítség. Miután tovább hajtottam az a kép sorozat nem ment ki a fejemből. Mit kereshetett ott Britney. Az eltűnése után sok érdekes dolog merengett bennem a szavai. Sosem volt ilyen. Mindig vidáman ,és flegmán húzta le az emberek kedvét ,de úgy éreztem bajban van. De most fontosabb kiderítenem mi van a családommal.

Oda értem a Forever books store elé. A könyvtárnak van egy része ,mely a vámpír történelemmel foglalkozik. Van egy könyvtáros ki ezekre vigyáz. Bementem ,és nem más állt ott ,mint Sidney tesója Jeremy Walkerhttp://25.media.tumblr.com/tumblr_m9p9ngE6rz1razcp8o1_500.gif
-Szia Beth! -Jeremy
-Jeremy hát te mekkora lettél. -Beth *megöleltem*
-Hogy van a hugocskám? -Jeremy
-Teljesen jól. Hisz tudod ,hogy vigyázok rá. -Beth
-Szépen csepeg a rohadt eső mi? Na ,de bőgd ki miért jöttél. -Jeremy
-Jeremy nagyon fontos dolog kell nekem. A családom történelme. -Beth
-Máris hozom -Jeremy
Jeremy el ment pár percre majd vissza tért egy marha nagy könyvel melyet kinyitott ,és elém tárul sok minden.

Ginamo Archer apja törzsbeli volt. Az ősi indiánok neveztek el egy férfit Archernek. Majd egy törzsbeli lányt teherbe ejtett ez az Archer aki ez után vámpírrá változott. A gyermeket ott hagyta a törzsben ,és a Ginamo Archer nevet adta neki. Ő egy falú szajhájával Amberrel csinált gyermeket. Marina Archer ,és Armond Archer. A két gyermek elindította a család fát két felé. Luna és Mark Archer igazából Mark nem volt Archer ,de át vette a nevet ,mert neki az egyik család tagja Archer volt ,és így csatlakozott ,és családon belül lett szerelmes ,és ejtette teherbe Luna-t ki megszülte Joseph-et. Joseph összeházasodott Joanna-val ,és így lettünk mi 5-ten. De ott van egy X amit nem értek.

-Mi az az x? Van egy 6.Archer? -Beth
-Nem tudtam kideríteni ,de volt 6 gyermek. -Jeremy
-Ezt mire véljem? -Beth
-Véld arra ,hogy valószínű van 6.tesótok ,de nem biztos. Az X lehet egy kutya,macska, vagy egy már meghalt gyermek. Több ilyet láttam már. -Jeremy
-Köszi Jer! Azt hiszem most megyek. Ezt fel kell dolgoznom. -Beth
-Okés. Köszönöm ,hogy beugrottál bármi más kell itt leszek! -Jeremy

20:45
http://img.ffffound.com/static-data/assets/6/0ce23b7aeedb0e37fcdfa28d4a9dc37914e617ca_m.gif
Haza felé furikáztam szintén az esőben ,és ugyan az a zene szólt ,mint korábban a rádióban. El hajtottam megint a tábla mellet ,és megint csak Britney-t láttam ,de most valami történt egy fickó ugrott neki akin egy furcsa pulcsi volt ,melyen egy nagy 6-osz szám volt írva.
Leparkoltam ,és kiszálltam a kocsiból. Oda siettem a táblához. De semmi sem volt ott. Vissza néztem a kocsira ,és az esőt láttam  ahogy csapkodja a betont. Vissza szálltam ,és vissza indultam haza.

2013.09.24 Szerda 8:07

Megint ott ültünk az asztalnál ,és mintha a tegnap ismétlődne meg ,de mégsem. Tom tegnap este az esőben alakult át farkassá ,és rótta az erdőt. Megtanulta kontrollálni a farkas ösztöneit ,és nem öl csak fut. De átváltozás után nagyon fáradt szóval most nincs az asztalnál. Mena el ment pár napra ,és vajon miért! Szóval csak én ,és Samuel fejtegettük ki lehet az az x. Lefénymásoltattam a családfát.
 
/Samuel ,és Beth egy képen/
-Tudod eszembe jutnak anya utolsó szavai. -Samuel
-Sosem hagynálak el titeket csak ha valaki másnak nagyobb szüksége lenne rám. -Beth
-Lehet erre értette? Segítenek annak a 6.gyereknek? -Samuel
-De hova vihették? Miért nem élhetett volna velünk? -Beth
Épp ekkor csöngettek.
-Majd én megnézem. -Beth

Iskolai felügyelők voltak ,és engem kerestek érdeklődtek felőlem ,hogy jól vagyok e. Már pár napja nyomtalanul eltűntem a suliból. Megállapodtunk ,hogy Pénteken bemegyek.
Aztán vissza fordultam,de már nem volt ott Samuel ,így teljesen egyedül maradtam.
Ezért inkább befeküdtem az ágyba ,vittem egy kis sütit ,és bekapcsoltam a TV-t ,és kicsit lazultam. El akartam feledni a problémáimat. Persze Layla-val,és Sidney-vel órákig beszéltem telefonon. Teltek az órák ,és éjszaka lett el mentem fürdeni ,és aztán nyugalomban tudtam aludni.

2013.09.26 Péntek 12:43
Úgy látszik mindenki elhagyott. Mena elment ,és ki tudja vissza tér e. Samuel is eltűnt. Tom el ment reggel 7-kor "futni". Sidney Richie-vel éli életét,és Layla is boldogul. Piercékről semmi hír ,és így már Vicky is eltűnt. Teljesen egyedül vagyok. 
http://data2.whicdn.com/images/47655319/tumblr_mdij7jr8MQ1r26kqf_large.gif
Unalom ,unalom ,unalom ,így el indultam a boltba ,hogy egy fűzéshez hozzávalókat vegyek. Viszont szívem megállt mikor a zöldség osztályra tévedtem. Kezemben a narancsok el akarok menni mellette ,mintha észre sem vettem volna ,de véletlenül nekem jött ,és elgurultak a narancsaim.
-Oooo basszus elnézést. Nem akartam. -Manson
-Semmi baj. Ezek csak narancsok nem? -Beth
-Igen. Segítek felszedni.-Manson
-Ooo nem kell köszi. Sikerült ez egyedül is. De kedves vagy. -Beth
-Ne hülyéskedj ,majd együtt fizetünk a felét tutira kifizetem. -Manson
-Nem kell eszt tenned. -Beth
-Ragaszkodom hozzá. -Manson
Így elindultunk tovább ,és tovább beszélgettünk az iskoláról, a közéletünkről. Aztán telefon számot cseréltünk. 
-Majd akkor hívlak szia.- Manson
-Szia :$ -Beth

Sosem volt részem ilyen élményben. A szívem végig kalapált ,és éreztem végre ,hogy nem kell félnem senkitől. Lehet sikerülne vele? Hát nem tudom.

http://media.tumblr.com/tumblr_li04c7Y0D51qamo4b.gif 
Haza értem. És a mámor ,a fölöttébb jó kedv ,mint az elhalt levél szirmok tépték ki belőlem mikor megláttam azt amit.
ANYA ÉS APA állt előttem ,mögöttük Mena,Samuel,Tom,Vicky ,és egy fickó. 
-Rád vártunk édes ,drága gyermekem. -Joanna /anya/
-És így újra együtt a család. -Vicky
-Jézusom. -Beth


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése