2013. november 20., szerda

2.évad 1.rész :Az erdő

 MY LITTLE FAMILY 2: Dark Forest 
1.rész: Az erdő

Manson rohant az Archer családhoz. Beth ,és több vámpír eltűnt. Az eső hideg ,és szokatlanul rossz állagú. Manson bekopog az ajtón ,melyet ki más ,mint Victoria nyitja ki.
-Mit szeretnél. -Mondja Victoria a szokásos lekezelő ,és lenéző stílusában.
-Beth,és a sok vámpír eltűnt...fény meg minden...meg por... -Manson kicsit összeszedetnek állapotban volt. Alig tudta kifújni magát a gyors rohanástól.
-Öhöm persze. Por meg minden. Kíváncsi lennék mi lenne ha Beth tudná ,hogy drogozol. -Vicky
-Nem drogozom Vicky! Hallgass meg! Beth,és a többi vámpír eltűnt! Csak úgy a semmiből. Kérlek …. -Manson hangjában lehetett hallani amit mond komolyan gondolja. Akármilyen is Vicky ,de belülről ő is a csapat része. Hiába imádta a Piercék közérzetét ,mégis vérbeli Archer.
-Gyere be! -Vicky rá parancsolt Mansonra ahogy azt ő szokta.

Bent gyorsan pörögtek az események. Apa ,és anya egyből rohantak a helyszínre. Samuel a hír hallatán leült a székre ,és mély gondolkodásba esett. Az évek során amit a család szűk körében töltöttünk a legközelebb talán ő áll hozzám. Ő nevelt fel szinte a vámpír lét alatt. Tom anyáékkal ment,hogy megkeressenek. Olyan rossz ,hogy nem találnak meg. Talán már soha többé.
 http://www.reelfilm.com/images/ginger.jpg
Szörnyű sípolás,és sikításokra kelek fel. Fejem lüktet, mint amikor a boszorkányok kínoznak ,és daganatot növesztenek egyfolytában a fejedben. Hasogat a torkom ,mintha valami ki akarna mászni belőlem belülről. Kezeim jég hidegek ,lábamat alig érzem. Levegőt is alig veszek. Ezek az érzések értek engem pár pillanat alatt. Kinyitom a szemem ,és elém tárul a homályosság. A levegőben érezni a vér illatát ,melytől arcom elváltozik ,és a ragadózó énem fel ordít egyet. 

 











Feleszmélek ,hogy körülöttem fák vannak. Egy kövön fekszem ,mely rettentő hideg. A fák között alakokat látok elsuhanni. Mintha én lennék a folyóban az a kő amelyet kikerül a folyam. Remélem tudjátok mire gondolok mit érezhettem. Egyik pillanatban Manson kezeiben ,másikban már itt a sötétséges ,furcsa erdőben.
Pontosan. Ez nagyon sötét. A hold fénye épp ,hogy felragyog. Hova induljak? Egyáltalán miért vagyok itt? A kérdések melyeket az aranyos mókusnak tettem fel a kő bal végében csücsült. Rágcsálta a kis mogyoróját ,én meg csak kérdezgettem tőle.
 -Te nem tudod mi ez a hely? Van még a mogyidból? -Örültem meg ,hogy egy mókushoz beszélek. Kinek lövése sincs mit jelentenek az én gondjaim. Azt hittem meghalok. Lehet a pokolban vagyok,vagy a dorgatóriumban. Magam mögé néztem. Sűrű bokor volt ,tele mogyoróval. Ez elég érdekes volt,mert ennyi mogyorót egy ilyen furi bokron még nem láttam. A környezet is érdekes volt ,mintha nem is a földön járnék. Fel akartam állni a kőről , ám a zsebemből kipottyan valami kis cetli. 
Ez állt rajta: „Ölj ,vagy téged ölnek”

Nem tudtam ezt mire vélni. Így úgy döntöttem fel kelek a szikláról. Letettem az egyik lábamat a földre. A másikat is letettem ,de hirtelen egy nagyon éles ,és nagy kavicsba álltam bele. A kő felszakította a fekete bakancsomat ,majd megsebezte a talpamat. Erős fájdalmat éreztem ,szokatlan fájdalmat. Éreztem ahogy a vér kilüktet mélyen a sebből. Vissza ültem a kőre,és levettem a bakancsomat. Láttam ,hogy a lábam csupa vér. Még nem gyógyult be a sebem ,de ez hogyan lehetséges?
Abban a pillanatban észleltem rá,hogy mennyire élőnek látszik a körülöttem lévő világ. Nem hallok úgy ,mint az előtt ,és nem szagolok úgy ,mint azelőtt. A sebem nem gyógyul be. 500 évnyi vámpír lét során sosem kellet éreznem ilyen hosszan fájdalmat,sőt semmilyen fájdalom nem ért. Pár pillanat alatt vissza forrtak a sebeim. Rá ébredtem ,hogy bárhol is vagyok valamit el vettek tőlem,vagy csak legyengítették. A vámpírság eddigi erői most mintha a hátrányaim lennének.
http://image.geotorrents.com/images/81592146385659462244.gif
Megláttam a távolban két nagyon sötét fa között Britney Lage-t. Annyira nem sokat láttam belőle ,mert távol volt,és még mindig homályosan láttam ,de tudtam ,hogy aki ott van az Britney.
A gondolkodást elhagytam ,és oda ordítottam Britney-nek. Aki közeledett felém ,és csak közeledett.
-Te mit keresel itt? -Mondja Britney mintha meglepődne ,hogy engem lát itt.
-Már láttalak a kocsiból. Mikor menekültünk. Hol vagyok Britney? Megsérült a lábam,és nem gyógyult be! -Mondtam neki kétségbe esve.
-Beth nyugodj meg! Most legyél nagyon csöndben. -Britney megfogott ,és leültettet a kő elé. Bujkáltunk. Körülöttünk csuklyás emberek mentek előre felé. Közben ezt a dal dúdolva ,mint egy átkot.


Tűzben, üstben, száz szó ég
Mágiából izzó lé,
Varázs pikkely sárkányé,
tíz farokból kettőé.

Torony magas lángó ég,
Fehér varangy gyöngyben fény,
Fairy Land az istenség,
Varázslattal művelték.

Magvas odú belsején,
Sötét démon kergetté,
Fehér fény éjjelén,
Varázslókkal ébredén.

Repülő macska földre ér,
szárnya,tolla perzselé,
Sárkány pikkely főzeté,
Tündér,Varangy,Sárkány él.

Sötét erdő,Sötét erdő
Lángol benne füzér,vessző
Kígyó vére felkelté,
Kardjával ledönté.

Csúnya karom,csúnya fog,
a lárvából pillangó.
Pillangó messze szál,
Fairy Land az én hazám.

Tűzben, üstben, száz szó ég
Mágiából izzó lé,
Varázs pikkely sárkányé,
tíz farokból kettőé.

By: Roland Winchester

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése