2013. december 25., szerda

My Little Family 3: A háromszög első fejezet

1.fejezet: Kettesben
írta:Roland Winchester


A telefon ébresztőjének a csörgésére ébred a nyár egyik reggelén Viktória. A szeme beesve,haja szétkócolva,és bűzös alkohol szagú ruhájában kell ki az ágyból. Ahogy kelt ,úgy feküdt mióta... Nem mondtam ki a nevét a temetés óta. Nem is hoztam témába. Én csak fekszem az ágyamban ,és várom ,hogy megöljenek az ősiek. Folyamatosan eszembe jutnak a képsorok amikor Louissal beszélgetek. Megszámolom hányszor vert át ,hányszor hazudott. Lehetőségem volt egy tőrt szúrni a mellkasába nem egyszer. Ha nincsen Mark Pierce akkor valószínű halott lennék. Igaz meg akart ölni ,de mégis csak megmentett a saját magam megfojtásától. Louis különleges képességei közé tartozott. Az utolsó mondat bele éget az agyamba:-Sosem gondolkodtál? Végig annyira naiv voltál. A halál számodra megválás lenne már 500 éve.
Igaza volt. Sosem gondolkodtam logikusan ,hisz Britney is megmondta senkiben sem szabad megbízni. Kár,hogy Britney nem jutott ki a játékból. Valószínű a láva elnyelte testét ,és most már halott. A halál számomra megváltás lenne. Nem lenne tovább szenvedés,de miért ölném meg magam ,mikor voltam olyan erős ,és túl éltem akárhogy is ezt a nagy kalandot. Apa,és anya arra számított ,hogy Armory nyeri a játékot,és nagyon erős lesz. Viszont az arénában én segítettem neki,és ha én nem vagyok ő sem lenne itt,de igazából ha nincs Louis akkor egyikünk sem lenne itt. Azt nem értem miért nem ölt meg előbb Louis,de ha még többet elmélkedem az ágyikómban talán rájövök.


Viktória akármilyen rosszul is kezdi a napokat ,mindig csinosan jön ki a szobájából. Lent a konyhából amíg a kávémat fogyasztóm mindig látom elhaladni a házból a kocsijához. Nem nehéz kitalálni hova megy.
Mióta ő meghalt azóta minden nap ez a program. Vásárlás,barátnők,buli,és részegen haza csúszkálódás. De én jót mulatok azon amin nem kéne ,hisz ő így gyászol. Viszont nem bírom ki kacagás nélkül mikor meglátom este a WC fölött tápászkodni. Ki hinné,hogy a vámpírra is erősen hat az alkohol.
Eltelt egy óra mikor őrjöngve haza tér Viktória a bevásárlásról.
-Nem hiszem el,hogy ez a perszóna lett a pénztáros. -ordítja mikor beront az ajtón. Én csak árgus szemmel nézem őt majd rá kérdezek ,mert már érdekel a dolog:
-Mit ártott neked az ajtó? -ez azt jelenti ,hogy meséld el mi történt. Csak a mi nyelvünkön.
-Figyelj! Bementem a Medúzába ami a kedvenc ruha,és ékszerboltom. Össze szedem a rózsaszín fülbevalókat ,és a lila felsőket. Majd mikor a kasszához megyek meglátom a riherongy barátnődet. Sidney-t! Megkérdeztem,hogy a farkas barátja fizette e le a főnököt,hogy ő kapta meg az állást. Erre rám förmed,és kiküldetett az örökkel. Szerencséje van ,hogy te vagy a barátnője,mert különben apró húscafatokra daráltam volna a teste minden egyes kis rohadt porcikáját. Hat éve várok erre a munkára.
-Oké! Kérdem én miért nem igézed meg a főnököt?! -értetlenkedtem ,hisz pár másodperc alatt övé lenne a munka.
-Nem akarok csalni a vámpíros szuperképességekkel. Ki akarom érdemelni a helyemet. -dühöngve ,mint egy kislány ki nem kapta meg a kedvenc játék babáját ül le az asztalra ,és fogja meg a kezemet,és kérdezi a közkívánatos és szokásos :Jól vagy? Kérdést. Elmondtam már az egész családnak mi történt az arénában. Jelenleg Samuel nyomozz Amberly honléte iránt ,hogy segítsen nekünk elrejtőzni teljesen a többi vámpírtól. Anya,és apa eltűnt Armoryval kinek súlyos vámpír betegsége lett vagy mi a fene. Mena a temetés után felszívódott ,mintha itt sem lenne. 
 

A drága egyetlen Mansonom ki tartja bennem a lelket. Éppen iskolában van ,és én tisztességesen várok rá. Az éjszakákat együtt töltjük kettesben a házban. Nem zavar a család ,mert nincs itthon senki sem. Persze anyuék nem hagytak csak így magamra mikor mindenki rám vadászik. Minden órában egy rendőr jön a házhoz ,hogy ellenőrizze jól vagyok e. A rendőr nem más ,mint Andy Lage. Igen Britney testvére ki egyszer elvette tőlem az éneklés lehetőségét. Igazából már nem érdekel a dolog ,mert kiderült,hogy ő egy őrző. Akik vigyáznak a természet egyensúlyára, de most rám vigyázz. Mansonnak egy valakiről nem meséltem még az pedig Louis. Igazából nem is meséltem neki semmit,mert nem is szerettem volna,hogy tudja min mentem keresztül.
Viktória minden nap megkérdezi jól vagyok e. A kapcsolatunk sokat javult mióta itthon vagyok,és főleg mióta csak ketten vagyunk itthon. Mivel a válaszom megint az volt,hogy -semmi bajom ,majd túl leszek rajta. Így megnyugszik mindig. Persze azonnal felpattan ,és hívja a barátnőit az esti bulit tervezik meg,és már mennek is készülődni.

Eltelik egy óra ami közben gondolkodhatom. Roland kit megöltem,és a többiek akikkel végeznem kellet még ma is kísértenek álmaimban. Mark Pierce is otthon lábadozik ,de nem láttam a viadal vége óta. Kicsit rettegek is tőle. Az igazság az,hogy a viadal mindenkiből kihozza az életben maradáshoz szükséges harci énjét,hogy túl élje. Itthon viszont már ilyenre nincs szükség ,így mindig nyugodt vagyok. De Mark bármelyik másodpercben vadállat lesz. Ha teszem fel megölte volna Armeryt akkor én bosszútálnék rajta,de ő eddig ezt nem tette meg.
Valaki kopog az ajtón. Hát persze,hogy ő az megint rózsával a kezében Manson csókot nyom a számra ,és oda adja a virágot. Behúzom a házba ,majd vámpír gyorsasággal megyünk az emeletre az ágyamba. Letépi a ruháimat,majd én is az övét. Mikor már a lenti ruhadarabok jönnének megállítja a kezemet. Látom az arcán,hogy valami baj van. Unhatja.
-Most már minden nap ezt csináljuk? Megjövök, te behúzol,egy kis sex aztán meg reggel elmegyek az iskolába. Ez így nem párkapcsolat,és tudom ,hogy Tom elment.-szavába vágok.
-Ne mondd ki a nevét! Ha nem tartasz rám igényt akkor el is mehetsz. Most nem tudok veled romantikus randira menni a moziba,vagy vacsorázni. Rám vadászik az egész vámpír világ. Megvárják a pillanatot amikor harcolni kezdek ,és itt lesznek. Nem mehetek sehova. E mellet még ő is elment,és már sosem ölelhetem át. -magyarázkodom.
-Tudod mikor elvitt a fény. Én utána nagyon rosszul voltam rengeteg ideig. Aztán össze kaptam magam,és azt mondtam,hogy te nem halhatsz meg,mert erős vagy. Más nap reggel a karjaim között voltál éppen,és szépen.
-Minden reggel egy újabb csodát tartogat számunkra. -mondom majd erős csattanást hallunk a földszintről.



......folytatás következik....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése