2013. szeptember 29., vasárnap

1.Fejezet: Üdv

My Little Family

„Nyerni fogok!”




My Little Family
Nyerni fogok!”

1.fejezet
WELCOME

A vér íze kelti fel bennem a ragadozó ösztönt. Sziasztok az én nevem Elizabeth Archer. Már 500 éve ,hogy anyánk,és apánk el hagyott minket,és azóta is keressük. Már aki. Én nem indultam a kutatására. Most egy családi házban élek testvéreimmel. 4 testvérem van. Az egyik akivel a legrosszabb a kapcsolatom az Vikrotia Archer a nővérem. Szőke,és nagyra tartja magát,a tökéletes ellentétem,de mégis versengünk egymással. A kedvencem a kisöcsém Tom. Sosem veszekszünk,és imádom őt. A legcsöndesebb,és legidősebb köztünk Samuel Archer. Samuel egy tipikus úri ember. A másik nővérem nem velünk él keresi anyát,és apát a neve Filomena Archer,de mindenki csak Mena-nak szólítja.
A családom különböző természet feletti lényekből áll,és ettől vagyunk különlegesek. Én vámpír vagyok,ahogy Vicky,és Samuel is. Tom vérfarkas lett,Mena vámpír is,és boszorkány is. Habár nem teljes boszorkány ,de meg van az ereje az átkokhoz. A város ahol élünk Moontown. Nem tudom hol vannak a szüleim!

2013.09.15 Vasárnap 17:47

Ma lesz a hordós buli amit az erdőben rendeznek meg. Nem erre készültem hanem a gólya bálra ,de se baj. Victoria-val hadi lábon álok. 3 hete jött haza a Pierce családtól,ott töltötte a nyár nagy részét. Viktoria a szüleinket kereste több országban is. Én 16 éves koromban alakultam át,és már lassan 600 éve 16 éves vagyok,Viktoria 21 évesen lett vámpír.Mena boszorkány ,de megállítottam az öregedését. Öcsikém Tom 15 évesen lett vérfarkas nem öregedik ahogy minden természetfeletti lény örök életű.
Ma este Victoria ,és Tom is jön velem a hordós buliba.

-Ahj.... másik ruha kéne. Lehet megigézem Britney-t ,hogy átadja a ruháit. Aztán eszem belőle. -Vicky
-Nem tennéd.-Beth
-Honnan tudod? Nem félek tőled,vagy a bátyusodtól. -Vicky
-Az én bátyám a te bátyád is! Egyébként ne akard ide vonzani a vadászokat! -Beth
-Komolyan? Vadászok? Nem láttam őket 300 éve. -Vicky
-Elindulok ..,ez jó ruha lesz?-Vicky
-Ez az enyém!-Beth
-Most már az enyém ;) -Vicky

Vicktoriára jellemző,hogy ezt csinálja. Mindig verseng velem. A vámpírok ha átalakulnak akkor fokozott érzelmük lesz,gyorsak lesznek,erős lesz,elmével játszás minden ami kell. De ami hátul ütő az a vér iránti fokozott vágy. Én vegetáriánus vagyok mondhatni. Nem iszom az emberekből,állat véren élek. Mondhatni az egész családom vegetál kivéve Vicky-t. Samuelnek vannak vele nem is kicsi gondjai.

Tom elég makaccs. Ma lesz holdtölte vagyis ma átalakul akkor is ha nem akar. Elvileg ott lesz a szerelme így ezért is jön. Természetesen Vicky nem ellenzi a dolgot őt eléggé hidegen hagyja kivel mi történik.

~Folytatás következik~
-E rész egy bevezető,és még alapból sincs benne minden amit tudni kell,majd lesznek magyarázkodások. A következő rész már izgalmasabb lesz :) Kiderül mi történik a bulin,és milyen galiba lesz Tom átváltozásával!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése