2013. szeptember 30., hétfő

2.fejezet: Farkas csendd

My Little Family
Nyerni fogok!”

2.fejezet
FARKAS CSENDD

2013.09.15 22:46

Megérkeztük a bulira. Vicki elindult a hordókhoz szokásosan. Tom a szerelméhez. Én ott álltam egy helybe mikor oda jött hozzám a 2 legjobb barátnőm. Ők tudnak rólam ,és a családomról. Ők emberek ,bár Layla boszorkány családból származik
,de még nem tud varázsolni. Sidney egy cuki ,szőke lány. Ő nyerte a Moontown-i szépségversenyt.
-Haliiiii szép a rucid ,singbe vetted? -Sidney
-Igen ,de amibe jönni akartam eredetileg azt Vicky ellopta. -Beth
-Az a csaj az idegeimre megy. Helyre kéne tenni ,de úgy tényleg. -Layla
-Megtenném, de erősebb nálam ,és az nem az én stílusom lenne. -Beth
-Ó szent Jézus Krisztus nézzétek ki érkezik. -Sidney

Meglobogtatta fekete hosszú haját ,kitette egyik lábát a fekete kocsiból ,és kiszállt. E jelent sort is olyan dologgá tette ,amit mindenki figyelt. Nem mást volt ,mint Britney Lage a város sztárja ha lehet ezt mondani. Velem jóban van ,hisz együtt nőttünk fel. De ő elég hepciás ,és hangulat lehúzó lány.
-Sziasztok! Huha Layla a ruhádat apukádtól loptad? -Britney
-Mióta kéne tőled félnem? -Layla
-Na csajok ne is kezdjétek. Ehhez most pont annyi energiám van amennyi... -Beth
-Csak őszinte voltam.Nézzétek ki közelít. -Britney

A város legveszélyesebb családjának egyik veszélyes tagja ,igen ő volt az. Jelenléte egyfajta gyomor görcsöt jelentett. A Piercék örök ellenségei az Archeréknek. Roland Pierce Rose Sebert. Ő tőle aztán tényleg futkos a hátamon a szőr. Láttam,hogy Vicktoria már ment is nyalni. Viktoria mindig rá volt állva az ellenséges család tagjaira. Roland mellet ,Mark Pierce az akiért megörül.

De ez mellékes volt,eszembe jutott ,hogy Tom ma át fog alakulni. Oda mentem Vicky-hez.
-Vicky nem láttad Tom-ot? -Beth
-Hidegen hagy a nyomorod, és Tomé is. -Vicky
-Keresd fásabb területeken lehet hívta a szükség. -Roland
-Ártana egy kis kedvesség? -Beth
-Nem fogok lekutyulni egy Archer félének. Nem értem Vicktoria miért oda született. -Roland
-A rossz sors. -Vicky
-Nyalogassátok egymást ,én megkeresem. -Beth
-Hidegen hagy..... -Vicky

http://fc03.deviantart.net/fs70/i/2012/024/b/e/wolf_in_wood___colour_by_wolfbeast-d4nhm1v.jpg
Elindultam az erdőbe. A sötétség végtelen volt. Mozgásokat halottam az egyik bokorból. Oda mentem ,de csak egy nyamvadt fecske volt. Ezért tovább mentem ,vér nyomokat láttam követtem őket. Már lassan fél órája annak ,hogy keresem. A party már nagyon messze volt. A fa soraiból 2 szempár verődött vissza. Nem volt elég egy pislogás ,és Tom elő ugrott a fák közül farkasként. Rám támadt,harcoltunk ,majd lekerültünk a tóhoz. Onnan egy barlangba menekültem.

Lassan 1 óra eletet. Semmi hang nem jött ,és semmi jele Tom-nak. De már kifáradtam így elaludtam a barlang külső sarkában.

2013.09.16 12:25 Vasárnap
Felkeltem ,és a nap sugara már bevilágította a csillogó barlang falait. Elindultam vissza a partyra ,és persze gyorsan otthon akartam lenni ,hogy tudjam mi történt Tommal ,mi volt az a vér. Vissza értem a partyra már javában takarított mindenki.

~2.fejezet vége~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése