2013. október 1., kedd

3.fejezet: Samuel Szülinapja

My Little Family
Nyerni fogok!”

3.fejezet
Samuel Szülinapja

Oda jött hozzám Layla.
-Hát te hol voltál tegnap? Mindenki téged kereset!-Layla
-Ez hosszú ,vérfarkas problémák ,de mindegy is. Figyelj majd Hétfőn elmondok mindent a suliban ,most haza sietek ,hogy megtudjam minden rendben Tomma. -Beth
-Rendben vigyázz magadra ,és hívd majd fel Sidney-t halálra aggodta magát :S -Layla

Haza értem. Victoria indult a Piercékhez. A piercék nagyon rabló,és mocskos banda nem értem mit eszik rajtuk ,lehet oda is tartozik. Az esti viselkedése ezt bizonyította. Az sem izgatta ,hogy ma lesz Samuel emberi születés napja.

Samuel apánk kedvence. Sosem láttam őt mosolyogni,vagy jó ízűt nevetni. Azóta nem ,hogy szerelmét Katherina-t 1870-ben egy vadász megölte a szeme láttára Bulgáriában. Samuel azóta ha gyilkolnia kell azt nagyon kegyetlenül teszi meg.
Tom jól van. Kifáradt,és most alszik. Az esti átalakulás kicsit lefárasztotta.
Este kaptam e-mail-t Britney-től ,az apja e héten Pénteken rendez egy álarcos bált. Erre az ünnepségre az egész város menni szokott. De ami a legfontosabb minden vámpír család is.

Még csak most kezdődött a suli,de már dolgozatokat íratnak velünk.De ez most hidegen hagy nekem kell rendeznem Samuel szülinapját. Vicky a Piercéknél ,Tom alszik ,Samuel el ment valahova lefoglalni magát gondolom a kocsmába ,de nem maradok segítség nélkül. Át hívtam szegény Sidney-t ,hogy lenyugodjon.
-Szóval a cukor öcsikéd vérfarkassá változott ,és te futottál utána ,hogy ne öljön meg senkit ,de téged akart megölni ,és végül egy barlangban aludtál. -Sidney
-Igen ,valami ilyesmi. -Beth
-Néha elfeledkezem ,hogy is lettünk barátnők. -Sidney
-Túl ellenállhatatlanan vagyok. -Beth
-És mikor jön Samuel ,hányan lesztek? -Sidney
-Most el ment valahova... -Beth
-Kocsmába :D Igen szóval akik jönnek.. -Sidney
-Te,Layla,Viky,Tom és pár ismerős. -Beth
-Hát ez nem valami nagyon sok. Britney szülinapján szinte az egész város ott van. Jézusom ,hogy tudsz vele barátkozni? -Sidney
-Elhívott minket az álarcos báljára az apja rendezi. -Beth
-Az édes apuci ,akkor mindenképp megyek. Hogy lehet ,hogy egy ilyen gonosz lánynak ilyen rendes apja van? -Sidney
-Az anyjától örökölte :D -Sidney

~Valaki kopog~
-Bújj el a szekrénybe!-Beth
Lementem a lépcsőn ,és az ajtó már nyílt is ,és aki ott állt. Nem más volt ,mint Filomena. Ő a legidősebb nővérem. Akit csak Mena-nak becézünk ,de mit keres itt mikor sosem tért haza apuék eltűnése óta?
-Hát te meg.... -Beth
-Mit keresel itt? Hol voltál? Hol van apu és anyu? A válaszom: Jöttem,Helyeken, Fogalmam sincsen hol vannak. -Mena
-Samuel szülinapja miatt jöttél haza? -Beth
-Nem. Már meguntam a keresést ,és kíváncsi voltam mi a helyzet itthon. -Mena
-Hát akkor üdv köreinkben. -Beth
Ekkor jött le a lépcsőn utánam Sidney ,és épp ekkor jött haza Mark kocsijával.
-Egy ember.... -Mena

Mena neki indult Sidney torkának. Majd Vicky ,és én Sidney elé álltunk ,hogy megvédjük őt.
-ŐT HAGYD! -Beth
-Te meg mi a halált keresel itt Filomena? -Vicky
-Én is örülök ,hogy látlak hugicám ;) De most megyek ,majd éjszaka leszek. -Mena
-Pontosan ,tedd ezt! -Vicky
-Jól vagy Sidney? -Beth
-Persze,de majd inkább holnap jövők ,vagy ha össze szedem magam akkor holnap. -Sidney
-Nyugi kislány már nem bántalak. Nem eszem a városkámban. -Mena

2013.09.16  21:22

http://4.bp.blogspot.com/_Dt42-a8cLoE/TP-YFqBrE0I/AAAAAAAAC3E/Uc7WfSI3GbQ/s1600/cake+and+cleaver.jpg
Már mindenki megérkezett. Tom ,és 2 haverja. Vicky ,és egy pierce barátja aminek nem örültem ,de nem tudok mit tenni. Sidney mégis eljött ,és Layla. Természetesen Mena is itt volt. 
És belépet Samuel ,mindenki felkiáltott MEGLEPETÉS! Ám gyorsan el ment ez a meglepetés. Samuel kabátjáról csurgott a vér ,alatta nagy vér tócsák. Mi a fene?
Tom 2 haverja hirtelen sokkot kapott ám Vicky Pierce barátja Mark megigézte őket gyorsan. Mena felvitte Samuelt az emeletre. Én hirtelen lesokkoltam ,majd Sidney ,és Layla távoztak mosolyogva ,integetve. Tom 2 haverja is elment.

Fel mentem Samuelhez.
-Bocsáss meg ,hogy tönkre tettem ,e csodálatos születésnapot. -Samuel
-Semmi gond ,kié ez a sok vér? -Beth
-Nem tudom. A bárban voltam iszogattam ,majd oda jött hozzám egy nemes fiatal ember ,és onnan minden kiesett az első emlékem ,hogy az ajtóban állok. -Samuel
-Ez tudod mit jelent. Ősi vámpír volt. Csak ők rendelkeznek ezzel a tulajdonsággal ,és a kör le is szűkült 3 emberre. Lisander,Gregor,Avrechor. -Mena
-Ahj...... bocsáss meg Bethy elrontottam a szülinapi bulidat. -Samuel
-Ne hülyéskedj ,ez a te bulid volt ,és egyébként itt az ajándékod. -Beth
http://www.mavn.me/files/images/4f784f014653110cfd00004f-Az Archer család jelképe!
-Ez nagyon szép ,köszönöm. -Samuel
-És így már nekem is ,és neked is ,és Tomnak is van családi ereklyéje. -Beth
-Egyszer még nekem is lesz na ,de mind egy el megyek kutakodni abba a bárba ahol voltál. -Mena

Samuel lefürdött nyugovóra tért. Mena el ment a bárba kutakodni azt mondta ,most el megy ,és 2 napig nem lesz ,de az álarcos bál előtt haza tér. Tom már jól van ,eleven ,és szegény holnap megint át fog alakulni. Nagyon figyelünk rá. Vicky Mark Pierce-vel ment. Semmi ,de semmi jót nem halottam erről a fickóról tudtommal a beceneve mészáros. Én is lefeküdtem ,és gondolkodtam mennyire rosszul sikerült ez a szülinap.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése