2013. október 8., kedd

11.fejezet: Az utolsó party

My Little Family
Nyerni fogok!”
11.fejezet
Az utolsó party

19:34
Szóval eljött értem manson ,és együtt mentünk a bálra. Tom ,és Vicky még mindig apuékkal harcoskodik. Samuel meg ki tudja hol van. De Armery-t sem látom sehol sem.
Akármit is akart Britney nem tudott megfenyegetni. Ha azt hiszi félni fogok tőle ,vagy bárkitől a családjából nagyot téved. Nem tudom mi van vele ,hogy tud e vámpírokról ,de nem is érdekel. Sok mindent tönkre tett.
Oda értünk a Moontown eredében elhagyatott szellem házba ahol a bál volt. Tombolt a zene ,és mindenki a 90-es évek stílusában volt felöltözve. Csupa szín ,és varázslat. Layla ,és Sidney ott álltak a parkolóba oda mentem hozzájuk Mansonnal. Sideny Richi-vel volt, Layla magával hozta Andy Lage-t Britney öccsét ,a meleget aki az álarcos bálon énekelt ,és az én számomat is átt vette. Andy Richie öcse is ,hisz mind a ketten Lage-ek. Kicsit sem volt szimpatikus a srác. Manson ,és Richi,Andy jól elbeszélgettek. Mi lányok pedig.
-Beth nem jössz velem inni egy kicsit? El kell mondjak valamit! -Layla
-Máris megyek, Manson mindjárt jövünk. -Beth
-És én? :O -Sidney
-Ne most Sidney. Azt akarom megmutatni neki. -Layla
-Jaaa oké nem szóltam. -Sidney
El mentünk félre az erdő mélyebb pontjára.
-Miért kellet ide jönnünk Layla? -Beth
-Tudod Beth ,hogy egyszer már mondtam ,de most már megy. -Layla
-Micsoda? -Beth
-Csukd be a szemed. -Layla
Becsuktam a szemem. Megfogta a kezem ,és éreztem valamit, valami különleges erőt.
-Nyisd ki! -Layla
A nagy folyó mellet álltunk. Ahol a vízesés folyik ,és halak úszkálnak a vízben. A kacsák elhagyott tollaik felszálltak az égbe ,és táncot jártak a hold fényében.
-Tudsz varázsolni! BOSZORKÁNY LETTÉL! -Beth
Meg könnyeztem ezt a sikert ,és persze Layla is. Át ölelt.
-Sidney? -Beth
-Már tudja. Elképesztő lesz megtanulok mindent a varázslatról. -Layla
 Vissza tértünk ,és össze kacsintottam Sidney-vel ,ő vissza.
-Na akkor nyomás be bulizni! Miénk lesz az éjszaka. -Beth
-Ez jól hangzik. -Manson
-Azt halottam ma különlegesen jó a puncs. -Andy
-Én hoztam igazi piát! -Richie
-HUHHHHHHH! -Sidney
-Nem értem ,hogy lehetünk testvérek. -Andy
20:55
Örültem Layla-nak. Mindenki jól bulizott. Manson a srácokkal el volt. Sidney ,és Layla is jól érezte magát a tánc téren. Manson oda jött hozzám látta valami bajom van.
-Mi a gond? Ugy látom feszült vagy. -Manson
-Tegnap kaptam SMS-t Britney Lage-től ,és olyanokat írt ....szóval nem kéne itt lennem ,de itt vagyok értetek ,és főleg érted. -Beth
-Esküszöm legközelebb valami romantikusabb helyre viszlek oké? -Manson
-Rendben ♥ -Beth
El néztem az ajtó előtti padokra ,és Jeremyt láttam a könyvtárost anyával. Nem akartam oda menni ,nem akartam leleplezni ,hogy láttam ezt a dolgot. Mikor megláttam őket akkor jött ki az ajtón Amanda Pierce. Mit kereshet itt! :@ Egy Pierce ,de mind egy is.
Táncoltunk jó éreztük magunkat.
-El megyek puncsért. -Beth

00:00
Oda mentem a hordókhoz ,mert már elfogyott a puncs.  És nem hiszem el ki jött oda.
-Tini buli mi? -Roland
-Hát te meg mi a lószart keresel itt? -Beth
-Bulizom, iszom nyugi nem emberből. És hát várok a fényre. -Roland
-Mire vársz? -Beth
-Tudtam ,hogy te tökös vagy a családodból. Át adni magad ennek. Egy élmény lesz veled lenni majd, nem gondoltam volna ,hogy az Archer család ennyire gáz ,hogy egy ennyire gyenge ,és lelki roncsot küld. -Roland
-Te meg miről beszélsz? -Beth
-Beth TE MEG MIT KERESEL ITT? -Armery
-El jöttem a bulira ,de hát szóltam. -Beth
-Huuuuhaaaa!!! Ez élvezetesebb ,mint gondoltam... o megjött Mark. Egyre élvezetesebb a buli. -Roland
-Mi történik Armery? -Beth
-Beth nem kellet volna ide jönnöd semmi kép sem. -Armery
-Mi ez az érzés? -Beth
-Jönnek a versenyzők érzed? Itt van már 11 vámpír. -Roland
-Most 26. -Armery
-Most 38. -Beth
-47 -Roland
-69 -Beth
-88 -Armery
-És 100 ;) Élvezzétek a partyt. -Roland
-Mi történik itt Armery??? -Beth
-Fuss vissza Mansonnal ,és meneküljetek. -Armery
-Miért? VÁLASZOLJ MÁR! -Beth
-Beth ,szerencséd van ha nem választ ki téged is. -Armery
-Na jó nekem ez sok megyek a többiekhez. -Beth

Vissza indultam Mansonhoz ,siettem nagyon. A távolban erős fényeket láttam mozogni.
-Manson mennünk kell!!! -Beth
-Te is látod a fényeket? -Manson
-Igen ,de mennünk kell! Ti is Sidney,Layla,Richie,Andy fussatok. -Beth
-Menjünk! -Andy
-Gyere Sidney! -Richie
Elindultak 2-ten Mansonnal maradtunk. El kezdünk rohanni. Hátra néztem,és fényeket felfelé láttam mozogni. Szinte ezred másodperc alatt egy köpés ideje alatt felment az ég föle. Nem értettem mi ez aztán láttam egy vámpírt aki körül ment a fény ,mint még kicsi csík ,és hirtelen kitágult ,és teljes lett. Már nem láttam a vámpír csak ,hogy fel viszi ez a fény.
Kitört az őrület. A 3-4 ezres tömeg meg indult futni ,vagy kocsiba ülni.
Mansonnal el kezdünk futni a kocsijához. Beszélt hozzám ,de nem halott mit mondott. Minden lelassult egy perce. Csak a sok sok embert láttam lassan menni ,és a port fel szállni a fény után. A nagy tömegben meg láttam valakit aki egy helyben állt ,és rám nézet Britney volt az. De a fény őt is el vitte magával. A kocsihoz értünk ám a kocsi ajtaja nem nyílt ki. Így futni kezdünk a vámpír futással. Viszont az egyik pillanatban a hátsó kezemet megfogta Armery.
-Szeretlek ♥ -Armery
-Mi történik? :'( -Beth
-Beth vigyáz magadra ,és ölj!!!! -Armery
Hiába akartam vissza válaszolni  a nagy fény kikapta kezemből ,és el vitte.
-ARMERYYYYYYY! -Beth
Vissza néztem Mansonra ,aki könnyezett ,mint én ,de ő másért. Körülöttem egy fehér csík volt.
-Szeretlek ♥ -Beth
-Nem :'( Beth nem mehetsz el. -Manson
-Minden rendben lesz. -Beth
A fehér csíkok nagyobbak lettek. Már majdnem eltakart. Manson meg akart menteni ,de nem tudott mit tenni. Nem tudott át jönni a körülöttem lévő fehér fényen ,de a kezemet meg tudta még ragadni amit nem engedett el. Ám a fény egyszerre csak teljes lett. És az utolsó fénység képen vitt el.
http://25.media.tumblr.com/f50e9fd50776820937215d90de50b7c4/tumblr_mgo41t1J7K1qgawlzo1_500.gif
Manson ott állt a csöndben. Minden csöndes lett a bulizok el mentek,a fények is,és a por is le ülepül már. Az őrületet át vette a zavaró csönd ,és el kezdett zuhogni az eső.
http://gibsonsdiscount.com/images/flashing_light_1_.gif

2 megjegyzés: