2013. október 3., csütörtök

5-6.fejezet: A vérfürdő bál

My Little Family
Nyerni fogok!”
5.fejezet
A vérfürdő bál (1,Fenyegetés)

2013.09.20 csütörtök 10:00

Samuel össze hívta reggel a családott. Mindenki le ült az asztalhoz.
-Kaptunk egy levelet. -Samuel
-HUHA ,ez aztán nagyon érdek feszítő volt mehetnék most már ruhát venni? -Vicky
-Hallgass már! Samuel kérlek olvasd fel! -Tom

Levél
Az Archer Család összes tagja számára.

Kedves Archerek a tulajdonotokban van egy átok kő amire nekünk szükségünk van. A bál előtt vagy át adjátok ,vagy a bál napján vérfürdő-t fogunk rendezni. Ti döntötök.

Üdv Mark Pierce rose Sebert ,és Pierce család.


-Jaj édes istenem most mi lesz :) Át adjuk vagy megöljük őket? -Mena
-Olyan könnyen beszélsz mintha nem tudnád ,hogy erősek. -Tom
-Az átok kő anya öröksége miért adnánk oda? -Beth
-A vérfürdő után vadászok ezrei lephetik el a város ,és hiába megyünk el a nyomok után kutatni fognak. A másik ,meg ,hogy ezen a bálon az egész város ott lesz ,mindenki akit ismertek ,ismertünk. -Samuel
-Majd én át adom nekik hol van? -Vicky
-Ne merjétek neki elmondani egyértelműen nem velünk van! -Beth
-Egyszerűen megölhetem őket. -Tom
Erre a kijelentésre Vicky leteperte a földre Tom-ot ,és ezt mondta neki:
-Ha egy gusztustalan vérfarkas mérged is bele kerül a szervezetükbe ,én megöllek. -Vicky
-Jó kész itt a vége Vicky döntsd el ők vagy mi? Melyik családot választod? -Beth
-Nincs választás ez már nem család így én egy családott választok ezek pedig Piercék! Mentem. -Vicky
Vicktoria kirohant.
-Őket választotta. -Samuel
-Ezen meg sem lepődöm. Na de akkor át kéne adjuk ... semmi értéke nincs már.- Mena
-Én elviszem nekik- Tom
-Rendben ,de megyek veled. Sosem lehet tudni. -Samuel
-Okés ,akkor készüljünk a holnapra. -Beth

~5.fejezet vége~

6.fejezet
A vérfürdő bál (2,Pierce hatalom)







 ~Beth órán~


2013.09.21  12.00 Péntek

A sulinak vége van. Layla ,és Sidney ,és szinte mindenki haza rohant a suliból készülődni. Egyedül áldtam a folyosón.
Tom ,és Samuel ma reggel vissza ment megint a Piercékhez tárgyalni. Nem vagyunk biztosak ,hogy betartják a szavukat a vérfürdővel kapcsolatban. vicky a Piecékhez költözött ,szerintem jó helyen is van.
Csörög a telefon ezért felveszem!

~Gond van? Beth 12:02
Elfogadták az Átok kőt. Samuel 12:02 ~
 ~Akkor minden rendben  nem? Beth 12:02

Igen.De nem számoltunk Frederic Piercel. Ő egy igazi gyilkos. Ha ő ott lesz lehet minden megállapodásnak lőttek. Samuel 12:02 ~
~Mi lesz a terv? Beth 12:02
 Vigyázz magadra hugi. Hamarosan jelentkezem addig is indulj el a bálra. Samuel 12:02 ~
Megérkeztem a bálra. Bömbölt a zene ,és mindenki táncolt. Minden fel díszítve ,és minden csodás volt. Layla ,és Sidney is ott táncolt. Fent Britney meleg ötcse Andy Lage énekelt egy Pink számot. Én voltam az 5.énekes. Nem tudom el tudnom e énekelni ilyen stressz alatt a dalomat.
A pierce család még nincs itt.
-Szia drágám ,kérsz puncsott? -Sidney
-Nem Sidney! Élvezd a bált ,de ma kérlek Laylaval maradjatok távol a vámpíroktól. -Beth
-Huha....öm oké vigyázunk! -Sidney
El mentem a kiállítás terembe ahol a 6 alapító család történelme volt leírva.
Az archer
A Pierce
A Bonett
A Walker
A Lage
És a Stilinsky

Az Archerek mindig harcoltak a Piercékkel ,de ez igaz a többi családra is.Sok volt a gyilkosság. elvileg a 6 alapító család egy testvériség volt ,de ez nem igaz.
Vissza mentem a bál lassú táncos részére.
-Egy táncra? -oda jött hozzám Tom
-Hát mondathatok nemet a bál legjobb pasijának ? :D -Beth
-Akarok valami fontosat mondani. -Tom
-Komoly vagy. mi történt? -Beth
-Ma ki fogjuk szárítani Frederic Pierce-t. -Tom
-Az jó tegyétek azt. -Beth
-Szeretlek növérkém :) Vigyázz magadra. -Tom
-Meglesz ,de te is. -Beth
A pierce család megérkezett a bálra. Élén Mark Pierce, és az áruló Vicky. Mögötte Frederic Pierce ,és Amanda Pierce. Leghátul Roland Pierce. Beléptek ,és körülük az emberek szét oszoltak. Jelenlétük egy heves félelmet keltett. Elindultak ,és szét oszoltak a tánc tér különböző pontjaira. Mind beszélgettek egy egy ismerőssel ,úgy látszott mintha az ég világon semmi probléma nem lenne.

E közben viszont az iskolának kémia termében nagyban készült Mena egy varázslatra. Frederic nevéhez köthető minden nagyon vámpír csata a történelemben ,ő a legveszélyesebb Pierce ha lehet mondani. Mena javában mondta az igét.
-Sikerült? -Samuel
-Nem tudom. -Mena

Frederic lassan kezdet kiszáradni ,elesett. A piercék köré gyűltek.
-Ez mi? -Amanda
-Megpróbálják kiszárítani. Archerék azok. -Mark
-Vicky mire véljük ezt? -Roland
-Én nem tudtam róla esküszöm. -Vicky
-Állítsd ezt le! -Amanda
-Máris. -Vicky
Vicky ,és Amanda fel siettek az emeletre a két szőkeség Mena-nak ugrott a vámpírgyorsaságukkal. Mena Vicky-t ledobta magáról ,Amandának a nyakát törte. Vicky szemben állt Samuellel.
-Mit csináltok? Tudjátok mivel játszotok? -Vicky
-Persze ,hogy tudjuk. De én nem félek ,mint te Vicky. -Mena
-Akkor itt az ideje minden helyre hozni. Szárítsátok vissza ,vagy valamelyikőtök meghal ,és az a valaki nem Tom lesz ,nem ti ketten ,hanem a kicsi Beth! -Vicky

A piercék el vitték magukkal a testet ,és elhagyták a bált. Érdekes ,hogy nm dühöngtek ,de ez való színű rosszat jelent. Mi is haza megyegetünk ,elköszöntem Layla-tól ,és Sidney-től. Az estének vége volt számunkra. Britney-t egész nap nem láttam érdekes. De a lényeg ,hogy most rosszabbra szémíthatunk mint eddig. Egy Pierce ha haragszik rád az sosem jó jel. De akkor most fel készülök a harcra. Haza érve letettem a társkám ,levettem a kényelmetlen cipőt ,és befeküdtem az ágyba. Aludtam ,és megpróbáltam elfelejteni ezt az egészet.

~  6.fejezet vége  ~




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése