2013. november 23., szombat

2.évad 3.rész: A sötétségben


 MY LITTLE FAMILY 2: Dark Forest 
3.rész: A sötétségben

Madár ciripelésre ébredtem, otthon az ágyikómban. Kinéztem az ablakon ami befagyott a csípős hidegtől. Hóvihar tombolt kint , de én madár ciripelésre ébredtem. Megfordultam ,és elindultam az ajtóm felé ,mely levezet a konyhába ahol Samuel főzőcskézhet ,vagy éppen olvasgathat. Kinyitottam az ajtót ,de egy fekete ,nagy kutya állt előttem. Abban a pillanatban becsaptam a szoba ajtómat ,majd hátrafelé lépve elestem. 
http://netstorage.discovery.com/feeds/brightcove/asset-stills/dam/137276783002314094001101197_102_devil_dog_sighting_snap_in.jpgFelkeltem a sötét barlangban. Rá jöttem ,hogy ez csak egy álom volt ,de valami nem stimmelt. Morgásokat halottam a barlang kijáratából. Elindultam ,hogy kiderítsem mi ez, de amit láttam az nem volt valami megnyugtató. Két nagy ,és izmos fekete kutya marcangolt szét egy vámpírt. A szemük piros volt ,foguk éles ,és szokatlanul nagyok. Az egyik kutya kiszúrt engem. A testemet hirtelen át járta a félelem. Nekem indult a kutya ,ám mikor rám akart ugorni a barlang tetejéről leugrott egy alak a kutya hátára. Majd gyorsan elvágta a kutya torkát ,és oldalra dobta a tetemet. A másik kutyával is el kezdte a harcot.
Nem tudtam mire vélni ezt az akciót. Most ezt azért csinálja ,hogy utána megöljön engem,vagy azért ,hogy megvédjen. De nem is ismer. Miután a második kutyát is kivégezte ,elindult felém. Lassan a sötét arc kiéleződött ,és egy kisfiú állt előttem. Nem lehetett 16,17 éves. Persze vámpír évben nem tudom megmondani. 

 
Megszólott engem:
-Ezek a kutyák...nem is olyan édesek mint azt gondolják. -Próbált humorizálni ,de nem nagyon tudott megfogni. Kinyújtotta a kezét felém. Néztem a kezére ,majd bele markoltam ,és felhúzott engem a földről.
-Miért mentettél meg? -Ezt kérdeztem meg, nem rejtegettem gondolataimat. Britney azt mondta ne bízzak senkiben,még benne sem. Miért bíznék egy jött mentben.
-Nem tudom. Csak valami azt súgta segítsek neked. Ez baj? -Kérdezte.
-Nem,de nem is ismersz engem ,és köztudottan itt senki sem segít senkinek. -Magyarázkodtam neki.
-Az én nevem Louis Theater. És nem tudom miért kerültem ide. Na már engem ismersz, most akkor te jössz. -Hangjából olyan nyugodtság,és jóság áradt, és mikor el mondta nem tudja ,hogy került ide akkor tudtam nem fog megölni,mert ő is áldozat.
-Én Beth Archer vagyok ,és én sem tudom mit keresek itt,vagy ,hogy miért kellet ide kerülnöm. -Ekkor neki is az arca más lett. Mintha mind ketten ugyan azon mennénk keresztül.
-Hová tartasz? Én találtam térképet ,és épen a sötét erdőbe tartok,de mi lehet ennél sötétebb? Na de mind egy ,te merre tartasz a barlangon kívül? -Louis elmondta tervét mivel egyet is értettem.
-Hát igazából ha itt maradok az nem segít ,így megyek veled a sötét erdőbe. Ahol előre mondom vak sötét van ,de ha a szemedet bekened a véres földel akkor úgy látsz ,mintha világosság lenne. -Elmondtam neki végül is szövetségesem lesz.
-Köszönöm ,hogy ezt megosztottad velem. Akkor indulhatnánk is ,közben mesélek magamról.
Eközben otthon haza ért Samuel ,és Vicky. Elmesélték a többieknek a történetet.
-Tudok utat találni ,úgy hogy nem veszi észre ,de előre szólok ,hogy amire kértek az nagyon nagyon sötét varázslat lenne. - Layla magyarázta anyának,és apának.
-Mit kéne tenned? -Anya ,és apa egymás mellet álltak nagyon szorosan. Mióta eltűntem én ,és Armory anya rá támaszkodik apára. Bár nem hiszem,hogy miattam aggodnak leginkább.
-Valakinek meg kell halnia kinek a lelkét én irányítom. El viszem oda ahol most Beth van ,és át adok neki egy totemet ,mely majd valakit át tud vinni oda hozzá. -Mondta Layla
-Ennek aztán sok értelme lenne. Ezzel nem jutnának ki onnan ,csak minket is megölnél vele. -Természetesen Vicky a saját életét nagyon félti ,és nem csoda ,hogy tőle jött ez a szép mondat.
-A saját testvéreid. Én bemegyek értük ,de persze előtte meg kell tudni,hogy lehet onnan ki jutni. -Tom az én kis öcsikém ,tudtam ,hogy nem fél ,de vérfarkas ő nem jöhet ide.
-El felejtetted ,hogy te vérfarkas vagy. Ez pedig,egy vámpír erdő. De Sidney-vel beszéltem tegnap ,és azt mondta Richie Lage tudja ,hogy lehet kijutni. Britney Lage is részt vesz a versenyen. -Mondta el Layla ,majd Samuel fogta magát ,és sietett a Lage családhoz.
Samuel el autózott a Lage család házához ,mely nem annyira modern. Kis faház a folyó mellet ,az erdőben. Persze köztudott a városban ,hogy a Lage család marha gazdag,és minden bulit,bált ők szerveznek,de sosem itt. Hanem egy másik nagy villában ,ez a ház egy másik ház. Bekopogott ,és a család fő nyitja ki Josh Lage.
-Szia! Mit szeretnél? -Josh Lage gazdag ,befolyásos ember,és ez az akcentuson is észrevehető.
-Üdv. Én Richie-t keresem. -Mondta Samuel kedves ,és nemesi hangon. Majd letopogott a fa deszkás lépcsőn ,mely az ajtó mellet ment felfelé a második emeletre Sidney.
-Samyyyyy ♥ - Sidney megölelte Samuelt ,majd behúzta a házba. Fel vitte a szobájába, ahol Richie is lakott,és leültette. Majd jött Richie.
-Samuel tudom miért jöttél. Beth ,és Archer is ott vannak ahol nem akarjuk ,hogy legyenek. De én már tudom,hogy lehet őket ki hozni. -Richie biztatóan magyarázott.
-De mégis ,hogy ? -Samuel kételkedve kérdezte őt. Hisz ez most kulcs fontosságú kérdés.
 -Az egész játékot egy vezérlőből irányítja Avrechor ősi vámpír. A vezérlő az erdőnek a tójának a mélyén van. De lehetetlen bejutni a sok felügyelő boszorkány miatt ,de vannak terveim. -Mondta Richie ,majd Samuel elkérte a terveit ,és vissza vitte Layla-nak ,és a többieknek kik készen voltak a varászlatra.
 

 Louis ,és én jártuk a már jóval halkabb erdőt. Eltávolodtunk a hold fényétől egyre jobban. Louis mesélt magáról,családjáról. A szerelmeiről,kudarcairól. Az élete majdnem olyan ,mint az enyém. Mintha magamat látnám egy másik jelenben. Megérkeztünk a sötétségnek a bejáratához. Előtte is nagyon sötét van,de ha be mész a sötétségbe akkor minden sötét lesz,az eddig megtett út is. Ez a sötétség igazából egy átok ,mely sötétté teszi a látásodat. El akartunk indulni ,már a sár a kezünkben volt. Ám boszorkány őrök megint feltűntek a sötétből jöttek ki ,és testeket vonszoltak maguk után.
Ezek az őrök csuklyások,és lábuk sem látszik,olyan mintha lebegnének. Arcukat nem látni ,és kezüket ,lábukat sem. Mi Louisal elrejtőztünk előlük egy kő mögé. Majd mikor elmentek a boszik elő jöttünk. Beléptünk a sötétbe ,kezünket már a szemünkre is tettük,és bekentük a véres,sáros földel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése