2013. november 25., hétfő

2.évad 6.rész:A fizetség

 
 MY LITTLE FAMILY 2: Dark Forest 
6.rész:A fizetség
 http://24.media.tumblr.com/tumblr_md01ngsRBJ1r16b0io1_500.gif
Minden lelassult ahogy a csuklyások közeledtek felém. A fakunyhó ablakából láttam ahogy a rengeteg csuklyások,vagy boszorkányok ,vagy járőrök ahogy hívják őket közeledtek pont felén. Szemük olykor fehér,olykor piros. Megfogtam Louis kezét ,majd hátra futottunk Christina-hoz. Felkeltettük ,de még zavart állapotban volt ,viszont sietnünk kellet. Elindultunk az ajtóhoz ,de már késő volt. Az egész házat körül ölelték a csuklyás alakok. Majd az ablakból láttam ,hogy mindenki az ajtóhoz gyülekezik. Majd megszólított egy férfias,és mély hang.
-Elisabeth Archer, Louis Theater, Christina Young. Lépjenek elő! -Kiléptünk az ajtón majd megláttam ki áll előttünk. Körülötte sok szám fekete csuklyás ,de neki piros csuklyája van ,és látom halványan az arcát. Ő lehet valami vezető egyéniség.
-Tudomásom szerint egyiküknek halottnak kéne lenni,de mégsem az. A játékban szigorúan tilos a varázslat maguknak. Halljam ki volt az ? -Kérdezte majd dühösen rá nézet Christina-ra. Christina homlokán csak úgy csepegett lefelé az izzadság. Pedig majd tizenöt fok van. Majd ez a piros vezető intett egyet felé ,és a sok sok fekete alávaló magúhoz húzták őt ,és végre meg villogtatták boszorkány tudásukat. Ám miután magukhoz húzták az egyik megfogta a fejét,és épp kitekeréshez készült.
-Nyernetek kell! -Mondta ,majd kitekerték ,és leszakították Christina fejét. A vér szét áradt a földön,és a fekete csatlós ruháján. Louis felkiáltott ,és össze rogyott. Még sosem láttam ilyen kegyetlen kivégzést ,és számítottam rá mi következik.
-Kinek kellet volna meghalni? Ez a következő kérdésem. Valaki meghalt,és egy varázslattal hozták vissza. -Mondta a piros fő vezető ,mire én rá vágtam:
-Itt nem halt meg senki. Esküszöm. -Erre elmosolyodott ,majd intett felém. Ekkor kész voltam a halálra. Rám is az vár ,mint Christinara ,de valami olyan történt amire nem számítottam. A ház másik oldaláról üvöltéseket halottam ,majd az egyik fekete csatlós vérbe fagyott teste,és ruhája repült köztem,és a vezető felé. A tetőre néztem majd láttam egy hosszú hajú ,és nagyon csinos ,magasnak tűnő nőt.
-Te meg mit keresel itt Amberly Roma? -Kérdezte a vezető,és ekkor jutott eszembe Britney meséje arról aki megnyerte már ezt a játékot. Vajon ő mi a fenét kereshet itt?
-Jöttem ,hogy megfizessetek. -Mondta majd át alakult egy párduccá. Ott álltam Louis mellet ,majd megfogtam a kezét kapva az alkalmon elfutottam vele. Amberly mészárolt ,mi futottunk. Nagyon nagy bajba keveredtünk ,de mire érti azt ,hogy valaki meghalt ,és varázslattal hozták vissza? Nem értettem mire céloz ezzel. De otthon már tudhatták.
Vicky kint ült könnyes szemmel az asztalnál. Apa ,és anya fent zokogtak. Samuel épp Mena-t hívta telefonon. Layla a fürdőbe ment. Tom meghalt.
Tegnap este mikor vissza hozta Anagiri Tomot azt nem tudta ,hogy Tom nem vámpír hanem vérfarkas. A varázslat amit használt fordítva sült el ,ám Layla szerint nem véletlen volt ,mert éreznie kellet,hogy Tom vérfarkas. Ezért összeesküvési tervet gondoltak bele a dologba, hisz mégis csak egy Piercről van szó. Samuel veszekedett egy sort Vicky-vel ami nem volt pont most egy kitűnő választás.
-Joseph össze fog esni a családunk. Ez a büntetésünk ,mert itt hagytuk őket. - zokogott anya apa vállán. Apa egy szót sem szólt, csak könnyezett. Tom pár percet élt a varázslat után. Pont mikor megjelentek a csuklyások ,mert a lelke az erdőben halt meg ,és tért vissza. Ezt pedig megérezte Avrechor.
http://cdn.bloody-disgusting.com/wp-content/uploads/2013/09/TORMENT_still_28-640x360_2-726x248.jpg
Futottunk az erdőben. Idegesített ,de nagyon már ez a rohadt erdő. Még mindig nem tudom hol lehet Armery ,és ki tudja nem e ölték meg őt már. E mellet ez a kis incidensünk nem fog úgy maradni. Még több ilyen boszorkány jön kik a vérünket akarják ,és ez egy ember hibája Avrechor.
Annyira vártam már,hogy a tónál legyek. Az utolsó pontnál ,de az még nagyon messze volt. Ha folyamatosan úton lennénk lenne csak tíz óra az oda út,de annyit itt senki nem bír ki pihenés nélkül. Már nem csak egy ,vagy kettő ellenségünk van ,hanem már három. Szembe szállni az erdőnek a vadjaival, szembe szállni a többi játékossal ,és szembe szállni Avrechorral ki ránk küldi hatalmas boszorkány seregét.
Futunk ,és futunk majd elesünk ,és legurulunk a lejtőn. Felkelünk a földről majd azt veszem észre ,hogy kép kopasz ,és magad ,kigyúrt ember felénk rohan ,kezükbe dárda késekkel. Minden düh,és stressz,bosszúvágy össze gyűlt bennem ,és mintha robbantottak volna egy bombát elintéztem ezt a kép kopasz emberkét. A kezem csupa vér. Louis csak nézet ,majd leült a sáros földre. Oda mentem ,és megkérdeztem mi a baja.
-Kezdetben mikor ott voltál a barlangban. Az erőd,és a lelked vitt hozzád,és ez az érzés az ami miatt megmentettelek a kutyáktól. Viszont ez már eltűnt ,és helyette körülötted csak a sötétet látom. Az erdő át fogja venni rajtad az uralmat Beth.
-Én csak felkészült lettem minden halálos dologra. Tudod én honnan jöttem? Egy gimis lány életéből. Ahol az volt a legnagyobb gondom ,hogy mit vegyek fel egy álarcos bálra. Egy egyszerű lány voltam ki vágyott a családra,és a szeretettre,de mit kaptam cserébe? Egy nagy pofont az univerzumtól,hogy nekem nem szabad boldognak lennem. Az életem tönkre ment ,és itt fogok meghalni ,de én az utolsó leheletemet is ki fogom harcolni azért,hogy ne úgy végezzem ,mint Christina vagy ez a két kopasz fickó. -Louis felállt a földről.
-Induljunk a tó hoz. -Majd nagy robbanást halottunk. Hátra néztünk ,és az erdő égett. El kezdünk futni ,majd az egyik fán futás közben megláttam Armery-t. Oda rohantunk Louisal. Louis felmászott levette onnan őt. A háta tiszta sebes volt. Alig volt eszméleténél ,és nem is ismert fel. Fogtuk ,és vittük magunkat. Nem állunk meg amíg nem érünk a tó hoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése