2013. november 27., szerda

2.évad 7.rész: Halál járda a tóhoz


 MY LITTLE FAMILY 2: Dark Forest 
7.rész:Halál járda a tóhoz
Már két napja gyalogolunk az erdőben 10 órán át minden nap. Mintha ez a tó egyre távolabb ,és távolabb lenne. Minden éjszaka oda bújok Armery-hez ,és mesélek neki az otthoniakról. A napokról mikor még nem voltak gondjaim az életben. Ő csak hallgat engem. Mintha készülne valamire ,nem szólal nem ,nem add jelet.
A harmadik nap rójuk az erdőt. Minden órában legalább egyszer bele botlunk valami akadályba. Harcolunk állatok ellen, a kitört fák miatt kerülőket kell tennünk, sok harcba bele folyunk. Louis már nem annyira feldobott ,mint az elején. Mind nagyon fáradtak vagyunk.
Egyszer csak út közben meghallunk egy nagyon hangos sikoltást. Nem tudtuk mit tegyünk ,de segítség kérő sikítás volt ez.
-Mennünk kell segíteni. -mondja Louis ,és valamiért számítottam is erre a gesztusra.
-Nem vághatunk le ekkora nagy kerülőt. -válaszol neki Armery ám
a még épp énem ,ki még mindig az a tini lány aki volt megszólalt.
-Csak utánad. -mondtam majd elindultunk. Elbújtunk egy bokor mögé majd néztük mi történik. Nem volt semmi harc, csak egy hosszú ,szőke hajú ,fiatal nő kinek az egyik kéz fejének a helyén egy csonk volt amiből ömlött a vér. Louis egyből oda rohant segíteni.
http://24.media.tumblr.com/9186cb4549a6299757e53e3530f4fcb1/tumblr_ml0209B1q21s94iluo1_500.gif
A nő rá nézett Louisra. A szeméből fekete könny csörgedezett le az arcán. Mikor elmaszatolta könnyeit az arca tiszta fekete szurok lett. Louis letépett a ruhájáról egy kis részt,és bekötötte a csonkot. De a rongy tiszta fekete nedv lett.
-Most meg mit néztek? -Merevedett ránk szemrehányóan. Majd elő jött Armery is ,és olyat mondott amitől megriadtam.
-Menjetek távolabb tőle. Ez fertőző ,a halál sasok terjesztik az erdőben. Elég tőlük egy karmolás. -Mondta Armery ,de nem értettem ,hogy egy sas ,hogy veszi egy ember kezét.
-De a keze.... - elkezdtem ,de nem fejeztem be, oda mentem a lányhoz leguggoltam hozzá.
-Mi a neved? - kérdeztem tőle a feszültség eloszlatása miatt.
-Én Angelina vagyok ,és nem egy sas volt hanem vagy 6. Csoportokba verődtek. A jelenlétük azt jelenti közel van a tó. Próbáltam futni ,de hiába. Nem volt itt senki aki segített volna ,vagy csak megölt volna. Örülök valamicskét nektek. -Ez a lány nagyon aranyos volt,de a árad belőle a kátrány undorító szaga.
-Én Beth vagyok. Ez itt Louis ,és Armery. Tudunk neki segíteni? - oda fordultam Armery-hez majd láttam az arcán ,hogy tudja segíteni akarok ezen a lányon.
-Igazából lehet egy módja. Szerintem a tó vize lehet a megoldás. -erre pont annyira volt esély ,mint arra ,hogy kijutok innen. Mire oda érnénk a tóhoz már halott lenne,ha pedig nem akkor a tó lehet semmit sem hat. Angelina felnézet ránk ,és láttam a reményt a szemében. Ezért nem tudtam mit csinálni.
-Akkor gyere velünk, majd a tónál meggyógyulsz. -mondtam ,majd felemeltem a földről. Louis is segített.
-Miért nem öltök meg? -kérdezi, mintha elvárás lenne az ,hogy itt mindenki öléssel jut előrébb.
-Mert legbelül mind emberek vagyunk ,és ez az ami életben tart. -nagyon furin nézet rám mintha megbolondultam volna. Mentünk tovább az erdőbe ín már plusz egy fővel. Habár úgy számoltam,hogy két nap a tóhoz érés. Valami mindig közbe jön ami miatt lassabban ,és akadállyal mennénk előre. Egyre elérhetetlenebb a tó ,e mellet ezek a sasok néha néha elrepülnek felettünk. Akkor mind a földre rogyunk ,és befogjuk a szánkat. Angelina mindig sokkot kap ,de le kell nyugtatnunk ,mert sas mindenről észre vessz téged.
Este lett ,és megint letáboroztunk egy rom mellet. Tűzet nem rakunk ,mert az totális öngyilkosság az erdőben. A játékban már elég kevés versenyző maradt.http://2.bp.blogspot.com/-amKzIEvFpOs/UCo3O7K-ebI/AAAAAAAAgE0/Ag6MetA6BXc/s400/FAME-PARFUM1.gif
Roma Amberly a 6.verseny nyertese vissza tért ,hogy bosszút álljon mindenkin. Ez a mese szöveg ,de szerintem csak azért jött vissza ,hogy ő legyen a középpontban. A játékot is ezért nyerte meg ,mert a középpontban volt. Minden játékos rá fogadott ,mert az ereje marha nagy. Viszont nem tudom ellenünk van ,e vagy velünk. Persze azt sem tudom hova tűnt miután megharcolt a csuklyásokkal. Kik minden este járják az erdőt ,mégis kihagynak engem. Szerintem Amberly-vel harcolnak.
Reggel nagy sikoltásra ébredtem. Angelina helyén sötét szurok van. Louis ,és Armery is felriadt ,és oda futottak a sikítás irányába. A hirtelen komától esetlenül mentem oda ,és szemem elé tárult. Egy nagy magad fekete kalapos szurokból felépülő nő volt az nem más ,mint Angelina. Háta mögött Dean ki nem ölte meg Angelina-t ,mivel ő már meghalt.
Angelina már nem önmaga valami lett belőle, valami amivé nem akarok válni. Dean láttán Armery el kezdett előre futni ,utána Louis. Engem pedig aranyosan hátra hagytak. Láttam ahogy Dean is utánuk ered. Az Angelinából lett szurok szörny sikított egyet majd elillant az erdőbe. El kezdtem én is Armeryék után futni. Futás közben alakokat láttam mozogni abba az irányba amibe én is futottam ,a fák között. A halvány alak hirtelen kiélesedett csuklyások. Majd az meglátom magam előtt távolabb egy pirosan lobogó ruhás nőt ez nem más ,mint Amberly. Látom,hogy össze gyűlt minden. Viszont ez nem volt elég.
http://2.bp.blogspot.com/_GnDIVmEelFY/R78WrrGysDI/AAAAAAAAAg0/kntSK-y47L8/s320/mobile_06_176.jpg
Megálltam egy percre ,hogy felfogjam. Louis nélkül kicsit furcsa ,mert mindig mellettem volt. A csuklyásokat mi nem is érdekeljük csak Amberly. Sorozatban mennek előre. A hátam mögött lépteket halottam. Megfordultam majd megláttam a talpig sárban lévő Roland Piercet ki hevesen liheg ,és a kezében egy kis kés van.
-Hát nem csodás ez az erdő? -cinikusan kérdezi ahogy mindig. Szemeiben a gyilkolásnak ,és a szenvedést látni. De rajta is meglátszik ,hogy megártotta a küzdelem.
-Ha tudom, ha …. ha tudom,hogy a bulin azt mondta...... -Elcsuklott a hangom majd lehullott egy könnycseppem.
-Megszenvedted drágám mi? Én sem hittem,hogy ez az erdő ennyire szop*s. Viszont sokat erősödtem ,és már nem félek senki-től. -ezt a szót erősen kiemelte. Mintha azt sugallta volna,hogy félnem kéne. Persze féltem is tőle ,mert a szeme ,és még is egy nagyon erős Pierceről beszélünk. Ezért megfordultam ,és el kezdtem futni. Hátra néztem ,és láttam ,hogy üldözz engem a kés a kezében. A véremet akarja.
Sebes voltam mint a szél. Mellettem még mindig elsuhantak a csuklyások. Megint elém tárult a piros ruhás Amberly. Nem volt más választásom ,így mellé szegődtem futás közben.
-Amberly meg akarnak ölni! -Nem tudom miért,de úgy éreztem ő megvédne. Viszont rosszul hittem.
-Nem mondod! Engem meg egy csapat boszorkány akar kínok kínjai közt megölni. -mondja majd felrepül az egyik fa tetejére ,és irányt változtat.
Roland még üldözz ,és mikor rá pillantok elönt a halál félelem. Jobban sietni akartam ,de egyszerűen az energiám véges volt. Aztán hirtelen megláttam előttem a földön fetrengeni Louist. Megálltam egy másodpercre ,felemeltem ,majd futottam vele tovább.
-Hol van Armery? -kérdeztem
-Nem tudom,nem láttam semmit. Csak futottam utána majd eltűntek előlem. -össze szedtem magam. Vettem egy nagyon mély levegőt. Vissza néztem Rolandra ,és megálltam.
-Ez ki? -kérdezi Louis.
-Egy barát akit most megölök.
Roland is megállt. Megforgatta kezében a késet ,majd felém hajtotta ,de kitértem előle. Előre rohantam ,és megfogtam a torkát ,erre ő előkapott egy ollót. Az ollót megfogta ,és a szívemnek célozta. Suhintott a szívemre ,de megfogtam a kezét. Vissza fordítottam az ő szívére. Össze szedtem minden Pierce ellenese érzésemet ,és nagy erővel neki támaszkodtam az ollónak. Az olló befurakodott Roland szívébe. Szemei kigömbölyödtek ,majd mielőtt megforgattam volna a szívében az ollót ezt mondta:
-Sose gondoltam volna,hogy tökös csaj vagy.
-Én sem. -és megforgattam az ollót, Roland össze esett. Végig járt a libabőr. Nem bosszú volt, ez egy kegyelem döfés volt. Láttam rajta az elesettséget ,de mégis meg akart ölni,és ezt nem hagyom.
Louis nagyot nézet majd megfogta a kezemet.
-Ezt nézd meg. -megfordultam ,és elém tárult az amiért ennyit gürcöltünk. A hatalmas tó. Horizont határig tartott. Láttam az erdő többi részét, a tó hatalmas ,és számomra megváltó. De közelről sem ez volt a játék könnyű,és kedves része.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése