2013. november 28., csütörtök

2.évad 8.rész: Temetett

 
 MY LITTLE FAMILY 2: Dark Forest 
8.rész:Temetett 

http://thelastdaysofplanetearth.co.uk/wp-content/uploads/2013/07/darklake.jpg
A tó hosszú volt,és sötét úgy ,mint szinte minden ebben a rohadt erdőben. Az erdő közepén még mindig emlékszem a hold vakító fényére ébredésnél. Mintha az lett volna az utolsó fény ami érhetett engem. Azután minden egyre sötétebb ,és sötétebb lett. Mintha a lelkem egyik olyan helyén járnék miben a halált kell követni a kiúthoz a fénybe. A tó parthoz való távolságától kb 400 méterre megláttam Armeryt ,és Deant harcolni. El kezdtem vetkőzni, mire Louis elkapta a kezemet:
-Te normális vagy? Tudod te mire készülsz? Honnan tudod mi van ebbe a vízben? -Panaszkodott kirántottam a kezem,majd bele ugortam a tóba.

Ahogy a víz a testemhez ért éreztem valami gonoszat. Kinyitottam a víz alatt a szememet ,és láttam a tó alját mely annyira szép,és tiszta volt alulról ,mint egy akvárium. Amikor a felszínre mentem meg sötét volt,és beláthatatlan. Vissza mentem csak megint a víz alá ,és felnéztem. Láttam a kék ,és napos eget. Felmerültem ,majd szóltam Louis-nak ,hogy jöjjön be a vízbe. Megmutattam neki ezt a dolgot. Majd eszembe jutott Armery is.
Oda néztem ,és még harcoltak , ezért el kezdtem oda úszni. Ahogy távolodtam a parttól ,úgy éreztem valami biztosat hagyok magam után. A biztos biztonságot ,pedig a sötét erdő sem volt piskóta.
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20130810181760/harrypotter/images/0/0d/Attack_at_the_Black_Lake.png
Majd megpillantottam a part kicsit messzebbi részét ahol Amberlyt láttam. Csuklyásokat ölt tömegesen. A csuklyások a vízből jöttek elő ,mintha éppen megszülettek volna. Amberly minden pillanatban más állattá alakult át. Majd láttam ,hogy az onnan felőli parttól közeleg valaki ,és van nála valami fegyver.
Hirtelen megijedtem majd kétszer annyira nagy sebességgel közelítettem Armeryék felé. Viszont fogalmam sem volt mit csinálok ha oda érek. Már közel voltam Louissal együtt. Armery oda kiáltott nekünk:
-Meneküljetek innen ,és ne gyertek ide! -De hogy hagyhatnám itt? Soha mondtam majd mentem tovább. Villámlót egyet az ég,el kezdett esni az eső ,és nagyobb lett a sötétség. A fényt Amberly harca adta a nagy tűz ,mely köréje ,és a csuklyások köré terült el. Louis ordibálni kezdett. Megfordultam ,és láttam ,hogy vízi szörnyek akarják lehúzni őt a víz mélyére. Oda siettem ,és elő vettem kis késemet. Mikor oda értem Louishoz gyorsan magam mögé húztam ,és a kés bele állítottam ennek a szörnynek a szívébe.
http://media.tumblr.com/59a2baa3c39c59e7503f12e82f69d048/tumblr_inline_mlywfwGL3h1qz4rgp.gif
Halálával a tót,és az eget szörnyű csend kísérte. Elmúlt villám,hullám,szél és halottam valami szörnyű hangot a fejemben amitől ordítani kezdtem. A tó azon részén amit eddig beúsztunk tele lett több ilyen szörnnyel. Újra villámlott egyet majd ez a sok szörny felénk közeledett. Azonnal el indultunk Armery felé. Sebesen úsztunk mikor oda értünk Dean megütötte Louist aki majdnem elájult tőle.
Mint Rolandnál minden stressz,és idegesség felgyülemlett bennem. A családomra,a szerelmemre és az életemre gondoltam. Azzal a lendülettel fogtam meg a kést ,és szúrtam át Dean vállát. Kezem beakadt. Dean közvetlen közelébe voltam csóknyi távolságra. Láttam elmosolyodni ,majd ezt mondta:
-Bárcsak olyan feleségem lenne mint te. -Ezen felvettem a durci murci tini lány fejet. Komolyan itt a halálos erdő kellős közepén az egyik legnagyobb elkezd flörtölni? Szövetségre nem akar lépni hirtelen? Mi ütött ebbe? Eddig meg akart ölni nem?
-Megölnéd a feleséget bátyját? -Kérdeztem mire furcsa fejet vágott.
-Kicsoda a bátyád? Ez a srác? -Rá mutatott Armeryre aki csak egy helyben állt a vízben ,és minket nézet.
-Igen képzeld el. Miért akarod ennyire megölni őt ? Vagy engem? És miért beszélgetsz? -kérdeztem ,és én magam is tudtam ez mekkora hülye kérdés,de hát fel kellet tennem. Eddig csak egy kegyetlen gyilkos volt ,most meg itt jó pofizik nekem.
http://horiwood.files.wordpress.com/2011/12/alex-meraz-actor.jpg
-A játék eleje szörnyű ,de még szörnyűbb a vége nem tudtad? -Kérdezi ,majd utolsó szava után hirtelen egy kéz nyúl ki a hasából. Hirtelen elönti a száját a vér. Előre merevedik ,és lebegni kezd. Aki mögötte van …. ő.... nem más ,mint Mark Pierce. Az akivel a legkevésbé akartam találkozni ezen a játékon.

Végig néztem arcát. Nem tudtam levenni mire készül. Majd megfogta ,és a víz alá merült ,és nem tudom hova ment ,de eltűnt. Oda siettem Armeryhez ,és mint mindig most is megöleltem. Olyan ,mintha az erdő újra ,és újra össze hozna minket.
Amberly még mindig csuklyásokkal harcol. Louis megkérdezi:
-Hova lesz tovább? -Rá nézek ,és Tomot látom meg hirtelen.
http://4.bp.blogspot.com/-Bw_darkn0BQ/UIxWyJZrDXI/AAAAAAAAAFA/648m1pK9Txw/s1600/Heaven-in-the-movies.jpg
Minden fehér lesz körülöttem. A valóságtalan valóságból átmegyek egy még valóságtalanabb valóságba. Ahol nincs víz,nincs sötétség ,csak vakító fény,és Tom fogja a kezemet. Lenézek a lábamra ,és felhőn állok. Alattam a sötét erdő ,és a tó. Tomra nézek ,és látom,hogy valami fehér ruhában van. Átölelem ,és rá förmedek:
-Már rég meg kellet volna találnotok! Tudod min mentem keresztül? Tudod ,hogy megöltem embereket,és mennyi halált láttam ,és mind egyedül!! -Elbőgtem magam ,mert már nagyon frusztrált vagyok ,és persze kicsit örültem is ,mert azt hittem vége van végre ennek a rémálomnak.
-Beth tudnod kell,hogy nagyon szeretlek ,és még innen is vigyázok rád. -mondja mire összehúzom a szemöldökömet.
-Ezt mire érted Tom? Hol van Sam ,és a többiek? Vagy csak te jöttél? Armeryt hol hagytad,és a barátomat Louist?
-Beth én nem megmenteni jöttem hozzád ,hanem segíteni neked. És elmondani,hogy már nem élek. -Hiába mondta ki ezt Tom amúgy is minden anti reális volt. Mintha meg sem hallottam volna kérdeztem rá.
-Akkor ha haza értünk megtanítalak a vámpír életre ,de vigyél már haza. -megfogta két kezével a vállaimat
-Beth nagyon szeretlek ,és megszakad érted a szívem ,de el kell mondjam mielőtt lejár az időnk. A tó aljára kell menned ,majd a tó fenekére kell tenned a tenyered. A többi meg jön magától. - Megpuszilta a homlokomat ,majd vissza tértem a valóságba.
http://www.rodsbot.com/images_maps_cache/1161-map-assoc.jpg
A világos megint sötét,a hasam alatt megint víz van. Előttem megint Louis ,és vissza fordulók Armery felé. Könnyem kicsordul megölelem ,majd bőgni kezdek.
-Süüü.... mi a baj? -próbál vigasztalni majd elmondom neki mi történt.
-Nyugodj meg Beth. Minden rendben lesz, hidd el. Menjünk a tó fenekére. -
Armery ,és Louis lemerültek a tóba. Én pedig fent maradtam,és zokogtam. Nem bírom elviselni a gondolatot mely befürkészte magát az agyamba. A sötétségnél is rosszabb érzés volt ez. Egy gyomor görcs,egy romlott lélekkel ,melyben üres lyuk tátong. Az én kisöcsém nem lehet halott. Egyszerűen nem tudtam elhinni. Rá néztem Amberlyre ,hogy még harcol e. Láttam ahogy a tűz kiég ,és a csuklyások elviszik Amberlyt egy fa bilincsben a tóba. Ekkor át vettem minden energiát,és élet tapasztalatot. Össze szedtem magam. Bámultam előre ,dühös arccal,és eldöntöttem ,hogy megölöm az ősit. Bele merültem a tóba ,és leúsztam a mélyére. Kinyújtottam a kezemet ,és megérintettem a tenyeremmel a tó fenekét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése