2013. november 30., szombat

2.évad 9.rész: Egy szikra

 
MY LITTLE FAMILY 2: Dark Forest 


9.rész:Egy szikra

Hirtelen a tófenék homokja robbanás szerűen robbant fel. Becsuktam a szemem a sok homok szem miatt,de még így is éreztem szemeim közt a homokot. A tó alját elárasztó homok felrobban a víz tetejére. Amikor már nem éreztem magam körül a homokot kinyitogattam a szememet. Láttam ,hogy ahol a homok volt,ott egy bejárat van. Valami vas szerkezetből. Oda úsztam ,és megpróbáltam kinyitni, de nagyon lassan ment a dolog,és a homok jött vissza felé. Már a hátamat súrolta a tömérdek homok réteg, a víz alatt a homoknak is volt súlya. Az utolsó másodpercekben kinyílt,és beszippantott a bejárati ajtó. A homok le ülepedet megint ,és én már nem voltam a tóban.
http://media.tumblr.com/tumblr_lee3u0H4EM1qf4qvb.gif
Feleszméltem. Ott ültem egy kis szobában. A fém padlón minden homok ,és víz. Hajamból kifacsartam a vizet,és megpróbáltam letörölgetni a homokot. Sehol senki. Volt egy hosszú folyosó mögöttem ,melyben a víz csörgedezés csak úgy víz hangzott. Hasonlított a csatornára. Egyszer csak árnyékokat látok a folyosó végén reméltem ,hogy Louis ,és Armery az ,de biztosra akartam menni ezért elbújtam. Hallottam a beszélgetését két férfinak. Az egyiknek a hangja lágy,és simogató. A másiknak meg gonosz,és perzselő.
-Készen áll a kínzásra? -kérdezte a selyem hangú
-Több száz bevégzővel végzet. Érdekli magát,hogy mit nyert ,és mit nem? Amit tett az törvény szegés az egész vámpír világban,és főleg itt a játékban. -Mondta a gonoszabbiknak tűnő fél. A bevégzők gondolom a csuklyások ,és akkor gondolom Amberlyről van szó.
-Meglátásod érdekes ,de itt még mindig én vezetek ,és nem akarom ,hogy meghaljon. Beszélni akarok vele ,és eldöntöm.
-Akkor elviszem a cellához.
Kinéztem ,és láttam kikről volt szó. Egy nem túl magas elegáns ember gondolom a selyem hangú. Ez a srác lenne Avrechor a vezető akitől mindenki retteg? A másik egy öregebb fickó volt valamilyen gyári ruhába lehetett. Elindultak a folyosó végén jobbra. Nem tudom miért ,de úgy éreztem követnem kell őket. El futottam a folyosó végére,és benéztem a jobb oldali folyosóra. Az öreg fickó nyaka ki van tekerve,és ott hever a földön egy ajtó előtt. Gondolom az Amberly cellája. Oda rohantam,hogy hallgatózzak.
-Mit mondjak? Amit hallani akarsz? Hogy megbántam ,és továbbra is boldogan tudok élni? Felejtsd el. Megfizettek tesóim,és nővéreim életéért. -Amberly nem rejtette véka alá mit gondol pedig sarokba volt szorítva. Ez az Avrechor bármikor megölheti.
-Ne feledd mit kaptál mikor nyertél. Mindent amit szerettél volna. Erőt,pénzt,hatalmat,embereket,az isten szerelmére még szobrot is állíttattam neked.
-Ez nem hozza vissza őket. Mit sem ér a pénz, hatalom család nélkül?
-Megölted a fél bevégzőmet. -üvöltött Amerlyre Avrechor
-Megöltél több ezer vámpírt. -üvöltött vissza Amberly
-Azt hiszem nincs miről beszélnünk tovább. -elindult az ajtóhoz Avrechor. Hirtelen nem tudtam hova rohanni felálltam ,és forgattam a fejem merre rohanjak. De késő volt Avrechor kinyitotta az ajtót. Meglátott ,és én is rá néztem.

Bele néztem az pofájába. A két szemébe melyben elvesztem. Ő lenne a nagy gyilkos? Aki miatt ide kerültem? Aki miatt meghalt Tom? Aki miatt veszélyben van Armery élete? Ez a senki? Hirtelen felszólalt:
-Te meg mi a búbánatot keresel itt 11-es? -Kicsit idiótán néztem rá.
-A nevem Beth Archer!
-Fusssss Beth! Fussss..... -mondta bentről Amberly. Hallgattam is rá el kezdtem futni ,de késő volt. Rengeteg piros csuklyás állta el az utamat. Hirtelen elhomályosodott minden ,és elájultam.
http://i500.listal.com/image/4692353/500full.jpg
Feleszmélésemkor egy asztalhoz voltam bilincselve. Lábam egy székhez. Előttem volt Avrechor ,és elkezdte a monológját :
-A 6 játék alatt egyik játékosnak sem sikerült ide tévednie. Még a nyerteseknek sem. Fogalmam sincs ,hogy juthatott ide ,de nem is érdekel. Pihenje ki magát,mert egy óra múlva vissza küldjük a játék térre ,és úgy csinálunk mintha ez meg sem történt volna. Mégis mit gondolt maga? Utána néztem eddig mit csinált a játék alatt ,és azt kell mondjam le a kalappal. Egy jó hírem azért van, a barátja,és testvére még életben vannak. Éppen a tó körül keresgélik magát. Egy óra múlva kiteszünk a közelükbe. Meg nem próbáljon vissza térni. -mondja továbbra is a nemesi ,és tisztességes hangján. Ezek hallatán rá förmedek.
-Nem küldhet vissza! NEM! Miért én? Én nem is akartam ,én véletlenül kerültem ide. Én csak bulizni mentem....csak bulizni mentem a szerelmemmel. -bőgtem ,és ordítottam. Rosszabb mint egy kisbaba tudom ,de már tele volt a hócipőm.
-Véletlenül vagy akarattal ,de ide került. Fogadja el ,és lépjen tovább. Próbálja meg túl élni ,de a végén ne feledje Beth. Csak egy marad. Armeryt és Louist a végén meg kell ölnie ,hogy kijusson innen.
-SOHA! -kitéptem a bilincsek között a kezemet,és a lábamat a széktől. Neki estem Avrechornak. Ám a csuklyások leszedtek róla. Bevertem nekik egyet ,és eldőltek. Elkezdtem futni a folyosón aminek a végén egy ajtó állt. Feletette ki volt írva „Vezérlő”.

Benyitottam ,de nem volt senki bent. Pár kapcsoló,és kar. Nem tudtam mit jelent,de volt egy nagy piros gomb. Nem tudtam mit csinálok,és nem is érdekelt ,mert ez a felírat állt rajta. Szabadító gomb. Megnyomtam ,majd halottam a folyosón sikításokat. Kinéztem ,és csak annyit láttam,hogy pár rab köztük Amberly a csuklyásokat ,és piros csuklyásokat ölnek. Minden vérben úszott ,és nem tudtam merre meneküljek ,így nem volt választásom. Vissza mentem oda ahonnan bejöttem ,hogy kijussak. Ahol bejöttem az nem volt jó irány, így az alatta lévő ki ajtón mentem be ami egy kisebb folyosóra vezetett. A végén egy nagyobb kerek ajtó. Elforgattam a rajta lévő kereket. Éreztem ahogy mozog valami majd alattam kinyílt egy kis csapó ajtó.
Megint a vízben voltam. Kiúsztam,majd fel jöttem a felszínre. Körül néztem ,és megláttam ,hogy rajtam kívül még több ilyen cellából szabadult kijutott,és a part felé tart. Megfordultam,és ott volt előttem Amberly. Megfogta a kezemet ,majd húzott magával. Kiúsztunk egy partra.
-Megint megyünk a sötét erdőbe? -kérdeztem
-Nem. Nem oda megyünk. Fel fogjuk robbantani ezt az egész szart. -mondja Amberly mirre felkapom a vizet.
-De abba mi bele halunk! El kell menjek megkeresni Louist ,és Armeryt.
-Fuss csak nem tartalak vissza ,de vigyáz magadra. Célpont lettél. -mondja Amberly majd elsuhan az erdőbe.
http://www.zonkio.com/wp-content/uploads/2009/01/dark_evening_beach_900.jpg
Hirtelen nem is tudom merre menjek mit csináljak. A tó partja marha nagy bárhol lehetnek Louisék. De hát elindulok hátha megtalálom őket. Csak azt remélem ,hogy nem futok össze egy ellenséggel sem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése