2013. december 6., péntek

2.évad 10.rész: Végtelen harc

MY LITTLE FAMILY 2: Dark Forest
10.rész:Végtelen Harc
http://www.skillsofmen.com/wp-content/uploads/2012/12/Camp_fire.jpg
  Estéről reggelre jártam a tónak a partját. Kicsit úgy éreztem mintha már egyedül lennék. Nem hallottam harcot. Nem találkoztam ellenséggel. Minden órában egy villámlást hallok ,mintha jelentene is valamit. Kerestem Louis-t ,és Armery-t.
A harmadik este mikor ott ültem a tűz hely mellet, és igen nem érdekeltek a játék szabályok. Én meggyújtottam a tűzet. Már igazából úgy éreztem nem is játékban vagyok. Már kezdettől nem éreztem magaménak ezt az egész versenyt. Kezdettől a célom nem a nyerés hanem a kijutás el kellet érnem arra a pontra mikor rá jövök az itt létem nem másról szól ,mint a lázadásról. Elegem van,hogy az életem másról sem szólt csak a családom össze kaparásáról,és megvédéséről. Armery-t sosem láttam életemben. Épp ,hogy megismertem egy gyilkos vámpír játékba kerültem amit egy majdnem ,hogy gyerek vezet.
Ott ültem a tűz hely mellet ,és ezen gondolkodtam ,mikor a hátam mögött lévő bokorban valami mocorogni kezdett. Gyorsan leöntöttem a tűzet a palackomban lévő utolsó kortynyi vízzel. Felkaptam a csomagomat ,és menekülni kezdtem. Láttam,hogy valami kiugrott a bokorból. Menekültem ,mert mi mást tehettem volna? A játékban még mindig vannak résztvevők. Már majd három hete vagyunk itt mégis sokan még élnek. Futottam majd megbotlottam az egyik kőben. Arcra estem ,és bevertem a fejemet. Nehezen fordultam a hátamra ,és nyitogattam ki a szememet. Viszont halványan láttam csak. Ez az alak felém hajolt,majd a karját felemelte miben valami fegyvert volt,és a koponyámra célozta.
http://3.bp.blogspot.com/_dy3eM5ouuAs/St4UILPKpfI/AAAAAAAAFAk/xmbgfH_Ui5k/s400/Nm17(1).jpg
Egy fának a rönkjén ébredtem fel. Oda voltam kötözve. Fejem lefelé logót ,szinte kicsavarodott a testem minden porcikája. Elém lépet Mark Pierce. Nem is csodálkoztam a dolgon ,hogy egy Pierce végez majd velem. Mindig is utáltam őt ,és a családját. A kis tesóját már meg is gyilkoltam Roland Pierce. Bár tudtommal nem voltak jóban. A Piercek egymással szemben sem tisztességesek. Mit vártam? Hogy bizonyára már meghaltak az erdőnek a veszedelmei közben? Magamnak is be kellet valljam ,hogy ezt a versenyt sem én ,sem Armery,sem Louis nem nyerheti meg. Mint egy gödörben végezzük ,vagy elégetve porrá leszünk. A piercek nagyon erősek ,és okosak. Nem halnak meg egy könnyen.
-Hát mi meglepő ,hogy pont téged kaptalak el Elizabeth Archer. A kislány ki mindig hátul ül az iskolában is. A barátidat kerested? De hát neked is tudnod kéne ,hogy lehetetten az ,hogy egyikőtök megnyeri a versenyt. Tudod nem csak én járkálok az erdőben. Mások is vannak ,sokkal erősebbek. Roland végezte ki a versenyzők felét indulásnál. Az a sok sikítás ,és vér. A sok bevégző. Te akkor hol voltál? -Hangneme megszokottól nyugodtabb. Tudta ,hogy az ő kezében van az irányítás ,és nem tehetek ellene semmit ,mert egy kéz mozdulat lenne a halálom.

-Én később keltem fel. -Feleltem
-Szóval míg mások kín halált haltak addig te édesdeden aludtál. Jaj ,de édes.
-Mintha én dönthettem volna ,hogy csatlakozni akarok ehhez a játékhoz. -Vágtam rá.
-Akkor meg mi a francért álltál a portálon. Egyben azt nem viszik el aki nem akarok csatlakozni sosem. -ebben volt valami ,mert Manson nincs itt. Ha minden vámpírt aki a bázison állt elvittek volna akkor most az ő életéért is aggódnék. Lehet kiválasztottak?
-Ki visz el minket? -Kérdeztem.
-Azt hiszem ez most mindegy. Te is tudod miért hoztalak ide. Meg kell halnod Beth Archer. -mondta majd megfogta a kését. Felém emelte. Felnéztem a csillagos égre ,melyen a csillagok kigyulladtak fényüktől. Hallottam megint a villám csapását a távolban. A szememből eleredt a könny. Kész voltam a halálra.
http://cdn8.staztic.com/app/a/2010/2010225/katharine-isabelle-lwp-free-681546-1-s-307x512.jpg
De felszólalt bennem a ragadozó ösztön, az élni vágyás ,és a szeretteim. Mark suhintotta a kését ,minden erőmmel szét szakítottam a kötélt. Mark a fába szúrta kését ,majd abban a pillanatban megfogtam Mark kezét ,és egy határozott mozdulttal elsuhintottam az egyik fának. Neki verődött az egész gerince ,és koponyája. Szinte lecsúszott a fáról. Nem néztem meg ,hogy meghalt e. Gyors iramban megindultam vissza a part felé. A mellettem lévő fák egyre sűrűbbek lettek szinte már dzsungel hangulatom volt. Végül kitörtem ebből a sűrűségből ,és megint a parton voltam. Előre bicegtem. Fejem még mindig jajongott az ütéstől. Néha a víz elmosódott ,mikor a távolba néztem. Valaki megfogta a vállamat ,és hirtelenjébe ahogy megfordultam bele vágtam a kést amit felvettem a farönkről. Egy kis srác volt az. A sűrűből jött ki ahonnan én. Valaki felkiáltott a rengetegben:
-GYILKOSS!!!!! -sajongó fejjel indultam neki a tónak. Kezeimet egymás után csapdostam. Majd megint halottam a villámot. Úsztam ,és úsztam csak azt nem tudtam hova. Vissza néztem mikor más eléggé ki úsztam a parttól. Láttam ahogy az erdő növényzete át alakul. Ami eddig erdő volt ,most dzsungel lesz. Az állatok ki menekültek az erdőből ,de mire a partra értek meghaltak. Lementem a víz alá ,hogy megnézzem még mindig szebb e alulról ,mint fölülről. De lentről felfelé nézve is sötét volt a víz. Már nincs világosság. A sötét erdő,és minden ami sötét volt eltűnt ez egy új játék tér ,de mit rejthet ez? Az erdő állatai nem voltak veszélyesek annyira,de a dzsungelé, és persze még mindig nem találom Louist ,és Armeryt. E mellet fogalmam sincs mi történt a sok rabbal,és csuklyással. Mi lehet Avrechorral,és mit tartogat számomra ez a játék. Nem úsztam tovább ,inkább elindultam egy másik part szakaszhoz.

http://cdn1.bigcommerce.com/server1200/515dd/products/269/images/864/11696710_Web__29433.1281039423.1280.1280.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése