2013. december 15., vasárnap

My Little Family 2.rész 11.fejezet:Bizonytalan barátság

MY LITTLE FAMILY 2: Dark Forest
11.fejezet :Bizonytalan barátság
http://cdn.skyje.com/wp-content/uploads/2011/08/18-dark-winter.jpg
Az erdőből dzsungel, a dzsungelből sivatag, a sivatagból havasi rétek,a havasi rétekből fenyves havas erdő. Mi a csuda folyik itt? Minden órában megváltozik a környezet melyet egy villámlás hív elő. Rá eszmélek ,hogy a nagy kérdésemre a válasz ott lesz lent a vezérlőben. Meg kellene keresnem Louisékat,de már majd három napig kutattam utánuk ,és semmit sem találtam,és főleg nem őket. Ezért nem volt más lehetőségem ,mint a mélybe úszni ,és újra bemenni oda ahova mentem. Most nem kellet vacakolni be mentem ott ahol a rabok ki jöttek. Megint tiszta víz voltam,de legalább nem voltam egy merő homok.
Furcsa volt nekem a csend,és egy sípoló hang. Ahogy beljebb mentem a víz alatti vezérlő folyosóin egyre jobban halottam ezt a vészt jelző hangot. Mikor oda kerültem vissza honnan elsőnek jöttem be végig néztem a folyosón. Megragadtam egy vastagabb fa botot ami a földön hevert valószínű még én hoztam be mikor kinyitottam a kijárati ajtót. Elindultam a folyosón ,de nagyon éber voltam. Avrechor pont itt volt előzőleg,és engem üldöztetett. Nem értetettem ,hogy lehetek még életben ,de aztán eszembe jutott,hogy a többi rab kiszabadulása miatt nem fog velem foglalkozni egy ideig. Végül is kéz alatt vagyok a játék bármely részén lát. Na de a vezérlőben nem.
Még a fő vezérlőben nem jártam ahol az egész játékost kezelik. De most oda tartottam. A folyosók üresek,és nem hallok semmi hangot. Aztán az egyik folyosó végén áll egy ajtó. Benyítok ,és Louis ugrik rám. Őrjöng,és ezt mondja:
-Megjött a megmentőnk.
Fogalmam sem volt mi folyik itt ,de nem kellet félnek a tudatlanság szörnyűségétől ,mert Louis kitálalt. Végül kiderült,hogy lemenekültek páran ide köztük Armery is. A rabok elterjedtek a szigeten ,és öltek mindenkit. E mellet a játék csődbe ment. Avrechor ,és az egész bandája lelépet ,és vitték a dolgaikat. Sok játékos meghalt,de még mindig vannak élő emberek. A játékvezérlőben Avrechor beállított valamit ami miatt van ez a természet váltás fent. 
 Louis végig kísér a vezérlőhöz. Be nyit ,és Armery borul rám. Az ajtók kinyításával mindig valaki rám borul marha jó. El kezdte mesélni mi történt vele,meg Louissal,és akkor bele vág abba a részbe ami már nem ennyire boldog. Avrechor itt hagyta az erdőt,az egész játék tért. Ez a játék tér ahol vagyunk nem más ,mint egy óriási aréna ,és akkor ne egy foci mérkőzős arénát képzeljetek el. Ez annál is nagyobb ,majd körbe ölel egy egész bolygót. Ez az aréna fent van az űrben ,és a fehér fény ami „elrabolt” minket még otthon az nem ufo volt,vagy isten,vagy angyal hanem egy portál által vezérelt idő eltoló fény járat. Mely a vámpírokat egy üres ,sötét térbe helyezi el eszméletlen állapotban. Innen helyezik el őket az aréna közepére a hold részre ahol több ezer vámpír kezdi a harcot.
Ekkor értelmet nyer az a sok dolog ami velem történt az arénában. Aztán közli velem a még rosszabb hírt Armery:
-De nem hagyott minket ajándék nélkül Avrechor. Beállított egy megsemmisítő rendszert ,mely váltogatja a lehetséges természeti területeket,majd túlhevülésben egyszer csak felrobban a rendszer.
-És akkor mi fog velünk történni? -kérdeztem ,mintha Armery szakértő lenne a dologban.
-Hát semmi jó. -megértettem a dolgot. Minél előbb el kell mennünk innen ha nem akarunk felrobbanni a többiekkel együtt. Tom nem tudom ,hogy tényleg meghalt e,vagy csak álmodtam. Tényleg nem tudom mi történt akkor a vízben. Lehet a sokk hatása volt az a sok történés felzaklatott,de hirtelen megcsapott a gondoltad ha meghalnék legalább megbizonyosodnék róla,hogy Tom halott. De ekkor hülyeséget nem követnék el. Akkor el kell kezdenünk megkeresni a kijáratott. Először is hogyan szóljak haza ,hogy szabad a terep ,és kihozhatnak innen. Armery mutat egy képernyőt amin van 12 karika. Az első 6 már piros a többi zöld. Mindegyik egy természetet mutat.
 http://s3.favim.com/orig/44/anderson-blaine-darren-criss-Favim.com-368900.gif
Sötét erdő,sötét dzsungel,sötét sivatag,sötét havasi rét,sötét fenyő erdő,sötét sziget. Eddig ezek csaptak le a villámot követően. Most a kis karikák szerint egy sötét jeges vidék következik ,azt követi egy sötét mocsáros tó. A többi csapást nem lehet kideríteni csak az utolsót ami nem más ,mint egy hatalmas vulkán. Talán Hazaii vulkánjairól mintázták. A robbanást előtt egy vulkán. Remélem nem kell fel menni a felszínre ,mert akik még ott vannak azok nem járnak jól. Arra azért kíváncsi lennék hol van Amberly. Mark meghalt reményeim szerint. Láttam ahogy a fának dobva össze törik koponyája,és gerince. Louis ,és Armery itt van velem a többi játékos nem érdekel. Mentsék a bőrüket csak észre vették ,hogy valami nem stimmel.
-Van egy telepatikus vámpír a játékban ,és még él. Meg kell keresni a sorozatszámát,és rajta keresztül elküldeni haza hozzátok az üzenetet. Képes vagyok rá.- Louis ötlete megint csak felkeltette az érdeklődésemet iránta. Képes más embereket rá venni dolgokra? Ha ennyi ereje van akkor mi a fenét keres itt? Tényleg véletlenül került ide? Louis egyre jobban kelti fel bennem a kételkedést. Nem tudok róla szinte semmit. Amiket kezdetben mesélt magáról,és amit most tudok róla egyben az én történetem is. Lehet nem is furcsaságból vagyunk ennyire hasonlóak. De ebben a helyzetben nem tudtam mit kezdeni így követtem őt.
Beléptünk egy ezüst színű ajtón. Belépve több száz szekrény sor ,rajtuk rekeszek mindegyikben egy akta egy játékosról. Louis mintha otthon járna, megkereste a telepatikus vámpír aktáját. Eleve honnan tudta ,hogy van ilyen képességű vámpír? Bár sok helyről tudomást szerezhetett ilyenről ,de most elvetnek a kételyek Louissal kapcsolatban.
-Figyelj Beth! 2 percig eszméletlen leszek. Elküldöm az üzenetet hozzátok ,hogy már ki lehet szabadítani minket nincs fenyegetés. -mondta majd megfogtam a kezét,és el kezdte a test cserés dolgot.
http://24.media.tumblr.com/tumblr_llwz1smuZ71qetpu1o1_500.gif
Ki másra ,mint Samuelre hárul a feladat neki küldi az üzenetet Louis. Samuel az asztalnál ül ,és wiskeyt iszik. A ház teljesen üres, Tom szobája ki lett pakoltatva. Hiába a nagy testvéri hit,és szeretett Samuel a hírt várta. A játék végén minden halott vámpír családjának küldik a levelet ,hogy elbukott a családtagja. Louis telepátiával közölte Samuellel ,hogy minél előbb hozzanak valahogy ki minket. Samuel felpattant az asztaltól ,és rohant a kocsijához. Elvezetett Layla házához ,gyors volt és bekopogott. Layla köntösében ,és éppen ébredt fejjel nyit ajtót.
-Mit akarsz?- kérdezi Layla
-Juttassuk ki őket. -mondta Samuel
http://6269-9001.zippykid.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/09/Moon-Background-Wallpaper.jpg
Louis felkelt ,és elmondta hogy sikerült. Vissza siettünk együtt Armeryhez ki idegesen várt minket.
-Már nincs sok időnk 3 karika maradt.
-Mi jön most? -vágom rá
-Most a sötét rengeteg. Egy falu féleség ami tele van veszélyes boszorkányokkal. -mondta Louis.
-Itt meg kéne várnunk,hogy kihozzanak. -mondom ,majd rá vágja Louis.
-De mi van ha nem lesz idejük rá? Innen meg tudjuk nyitni a kijáratott,és bejáratott is. Ez pedig a hold pont a játék eleje.
-Szóval akkor induljunk el a hold pontra. Muszáj lesz ,mert nem tudjuk ,hogy végeznek oda haza. -ért egyet Armery majd elindítja az átjárót.
-Akkor induljunk.-mondom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése