2013. november 21., csütörtök

2.évad 2.rész : A vámpír végzetek erdeje

 MY LITTLE FAMILY 2: Dark Forest 
2.rész: A vámpír végzetek erdeje

 http://darkphoenixpictures.com/wp-content/uploads/2013/03/Katharine-Isabelle-as-Lindsay-41.jpg
Ezek boszorkányok voltak. Ismertem a jelenlétett ,ezt érzem akkor is mikor Layla-val beszélek,vagy ott van velem. Ám most más. Mintha el akarnák titkolni,hogy ők micsodák. Miután az utolsó is el halad mellettünk rá förmedek Britney-re.
-Na jó ez már sok! Most már tényleg tudni akarom mi történik itt. - Kicsit ideges voltam ,de ez érthető. Ennyi esemény után ,és még mindig fogalmam sincs. Úgy érzem magam ,mint egy kisgyerek ki elveszett a bevásárló központban.
http://media.tumblr.com/tumblr_m4umxgBG4L1rpkp9y.gif
-Beth nyugodj meg! Ez a vámpír végzetek erdeje. Nagyon hosszú lenne elmesélni az egész történelmét ,meg úgy mindent ,de a lényege a dolognak,hogy akik ezen részt vesznek tudatosan mennek meghalni! -Ekkor elcsuklót a hangja- A világ számos helyén lehetett csatlakozni. Több ezer vámpír van itt ,de elvileg csak egy vámpír jut ki innen élve egy éven belül. -Britney nyugodtabb lett az egy év hallatán.
-Nincs kiút sehol? -Beth
-Nincs. Mindent egy bizonyos Avrechor vezet ,azt hiszem ő egy ősi vámpír. A különleges képessége a szeme,és a telepatika. -Britney
-Layla boszorkány...ki tudd innen vinni minket. -Próbálom máris a kiútra gondolni.
-Nem lehetséges. Ezek az előbb őrök voltak. Több százan járják az erdőt felügyelve mindent. Ha Avrechor azt parancsolja ,hogy megöljenek valakit aki megfognak. Rá jönne előbb ,mint ,hogy gondolnál rá,és egyből megölet. Beth azt ajánlom ,hogy búj el egyedül. Itt nem bízhatsz még a rokonodban sem. Erre készítettek engem több évig. -Ledöbbentem ,hogy ennyi ideig nem vettem észre ,hogy ő vámpír. Valószínű álcázott volt egy bűbájjal.
-De te miért veszel ezen részt? Ez mér jó? -Már könnyben volt a szemem. Én sosem féltem semmitől ,de most reszkettem.
-Én nem tehetek mást. Erre lettem életem kezdetétől edzve. A nyertes vámpír ,és vadász lehet egyszerre. Az az minden hatalmat megkaphat. Ezért játszik rengeteg rossz indulatú vámpír is. Viszont egyesek szerint ezt azért találták ki ,hogy csökkentsék a világon a vámpírok létszámát. Eddig 6 nyertese van ennek a versenyszerűségnek. Talán az egyiket ismered is a családod ágához tartozik Casar Pierce. -Mi? Hogy a Piercék ősi alapítója megnyert egy ilyet? Jobb volt több ezer vámpírnál is? Sosem tudtam ,hogy vadász is volt,nem olvastam róla. Ezt meg is jegyeztem Britneynek.
-Persze ,hogy nem. Az előző 5 verseny titkos volt. Az 6. volt már hivatalos. De nem történelem órára jöttem ide Beth. Sietnünk kell valahova. Mint észre vetted a vámpír ösztönök,és előnyök most hátrányok lettek. De ezt meg lehet törni ,csak rá kell jönni a titok nyitjára.
Ez után Britney fel vett a vállára ,és el siettünk egy barlanghoz. Út közben nem sokat láttam ,mert Britney az átlagosnál gyorsabb volt. Út közben jutott eszembe ,hogy ebben az egészben részt vesz Roland Pierce,Mark Pierce,és a nagytesom Armery Archer is.
http://2.bp.blogspot.com/-OKCVHFtsxMs/UZoZF3u_hJI/AAAAAAAALJk/lh1jzBRSKNI/s1600/blood_rose1.gif





Eközben otthon is folytak az események. Vicky ,és Samuel el mentek a szépséges Franciaországba. Útban voltak egy gyönyörű palota felé ,melynek kertjéből árad a rózsa illet egészen a nagy városig. Itt lakik a fenséges Roma Amberly ,a történelem legerősebb vámpírcsaládja a ROMA család. Kik még az ősieket is megrémíti. Még a régi időkben vadászok ezreit ölték meg. Arra mire mások nem voltak képesek ők igen. Nem csoda hát ,hogy Roma Amberly megnyerte a 6. vámpír végzetek erdejét.
Anyáék küldték Vicky-t ,és Samuelt hozzá ,hogy beszéljenek vele. Természetesen már Layla-nak,és Sidney-nek is szóltak a történtekről. Layla eltűnésem előtt mondta el,hogy teljesen,igazi boszi lett, így most tud segíteni nekem kijutni innen. Kezdetben a bosziknak nagyon nagy az erejük. Ám fogalmuk sincs milyen varázslat kéne ehhez.

http://freetopwallpaper.com/wp-content/uploads/2013/09/free-beautiful-place-wallpaper-hd-161.jpg
Samuel csengetett a gyönyörű kapu előtt. Ki jött a palota ajtaján egy elég furcsán kinézetű emberke. Mintha kivágták volna a nyelvét,és a ruhája is ultra feszülős volt. Inkább hasonlított egy űrlényre ,mint szolgálóra. Samuelék befáradtak. Amberly egy nagy arany trónon ült. Fején egy korona dísz aminek közepén egy kék smaragd volt. Ruhája fehér,és arany színekben pompázott. Mintha a mennyekbe léptek volna be. Vicky egy nagyon véres,és sötét helyre gondolt, Samuel meg egy pincére ,és egerekre,láncokra. Ehhez képes egészen más volt. 
http://24.media.tumblr.com/3dcf7701da36a99655e0e38361e41640/tumblr_mk11j3KFlz1s4iqabo1_500.gif 
Amberly elé mentek ,és meghajoltak neki. Mellette állt két marha magas,és kigyúrt vámpír. Amberly arca titkot rejt. Nem mutat érzelmet ,semmi rezzenés.
-Miért tárultatok elém? -Beszélt nemesi stílusban Amberly.
-A történetedet akarjuk hallani. Két családtagunk bele keveredett ebbe,és meg akarjuk menteni őket. -Samuel szólalt meg az ő nemesi hangján
-Milyen nemes a hangviteled ifjú vámpír. Ha nemes vagy akkor okos is. Tudnod kéne ,hogy onnan nincs kiút,nincs bemenetel a teleport után,és mi több valószínű meghalnak a családtagjaitok. De hallgassátok meg történetemet ,és ítélkezzetek.







/Roma Amberly/

-1890-ben jártunk. A szüleim elvittek egy kínai vámpírhoz. Ki megtanította nekem ,hogy lehetek egyszerre vámpír,és ninja. Egyszerre voltam mind kettő. Ez után el vittek egy kard mesterhez ,kivel elsajátítottam a kardozás csínját binját. Részt vettem más kiképzéseken is ,amíg egy nap apámék nem vittek haza. Több mint 200 évig tanultam, majd 2000 szilveszterkor ,mikor a világ tombolt a 2000-res év miatt ,mi már javában az erdőben voltunk. Az erdő 3 részből áll. Középen van a hold fénye. Onnan távolodva egyre sötétebb lesz ,és ahol már teljes a sötétség azt nevezzük a démoni résznek. Aztán ha kijutunk a sötétből eljutunk az erdő peremére egy nagyon hosszú tó ,melyet át úszva az erdő másik oldalán találjuk magunkat. Sokak szerint a tó mélyén van a vezető, az ősi aki mindent lát,hal ,és nagy a hatalma ez Avrechor. 15 nap után a vámpírok fele meghalt az erdő különös erejétől,vagy azért ,mert szökni próbáltak,és Avrechor csaptolósai kivégezték őket. Sokan éhen haltak,vagy szomjan. Igen megtörténik ,az erdőben ha nem jössz rá ,hogy nyerheted vissza az erőd,akkor emberré alakulsz vissza,és meghalsz. Szóval a vámpírok fele rá jött,a másik fele meg nem. Én csak mentem ,és mészároltam,öltem. A 57.napra már alig maradtunk. Sokan bujkáltak,sokan járták a sötétséget,vagy a erdőt. Viszont az erdő sötét részének is volt gyenge pontja ez pedig a sár. Ha a véres sárral bekented a szemed akkor láttál a sötétben. Több ,mint 77 napba telt mire ki jutottam a tó-hoz. Addigra már csak 4 vámpír maradt életben. Az erdő lángokban állt,így kénytelen volt mindenki a vízbe menni. Ellenfeleim között volt Mandnicher,Teather,és egy Pierce kik ugyan abban ,sőt nagyobb kiképzésben vettek részt mint én. A harcunk 4 napig folyt ,majd végül a kezemben tartottam Teather szívét,és elnyelt a fehérség ami az erdőbe vitt. Feleszméltem ,és megkaptam a különleges erőt amire vágytam. Egyszerre lehetek bármilyen állat ,és vámpír egybe. Általában sas vámpír vagyok ,de bármi lehetek. Elég volt a történetemből.
http://media.tumblr.com/tumblr_lx1ozyHAPG1qjuvtn.gif
Britney elmesélte ezt a történetet míg a barlangban ültünk. Egy pici tűz mellet.
-Szóval érted mit kell tennünk,hogy kijussunk? -Britney ezt nagyon furán mondta,mintha ott akart volna hagyni engem.
-Persze mennünk kell a tó-hoz. -Mondtam ,majd Britney bogyókat tömött a számba.
-Ezzel majd vissza nyered vámpír tudásodat. Beth SENKIVEL se szövetkezz. Velem sem. -Britney ezzel el is húzta a csíkot én pedig be ájultam a Bogyóktól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése