2013. november 24., vasárnap

2.évad 4.rész: Bátyus

 MY LITTLE FAMILY 2: Dark Forest 
4.rész: Bátyus
A sötétség egy pillanatra elvette a látásomat. Ám elkentem a sárt,és egyből világos lett minden.
Éreztem a talpam alatt a vért,és a testeket. A föld tele volt holt testekkel a vak sötét határán. Louis mellettem állt ,és megfogta a kezemet. Végig járt a nyugodtság. Viszont ez megint pillanatok voltak. Az egyik fa előtt ami előttünk volt láttam feküdni ,és kapkodni maga előtt Armery-t. Kikaptam a kezemet Louis kezeiből ,és oda kezdtem rohanni hozzá. Oda szóltam Armery-nak:
-Jövők Armery. Várj! - Megfogtam a vállát ,mire ő megijedt ,de lenyugodott mikor megöleltem. Felvettem a sárt,és rá kentem a szemére. Meglátta az arcomat ,és megpuszilt.
-Tudtam,hogy meg kellet volna ismerjelek. -Haragszom még mindig anyuékra. Megfosztottak attól,hogy megismerjem életem egyik másik Bátyáját. Ahogy oda mentem ,és megérintettem arcát eszembe jutott Manson. És nagyon haragudtam magamra ,mert alig gondoltam rá. De mégis nem terelhetem el a gondolataimat a valódi problémámról. Örülök egyáltalán annak,hogy ő nincs itt ,meg annak is ,hogy azért Armery itt van mellettem ,és egy ilyen kedves társ is ,mint Louis. 
http://media.tumblr.com/tumblr_m9mcwdAMXJ1ruu3q6.gif 
-Találkoztál valaki mással akit ismernünk kéne ? -Kérdeztem tőle miközben a fejét a vállamra hajtottam.
- Éppen Dean elől menekültem. Azt hittem el tudok bánni vele, de rettentő ereje van. - Nem vettem fel ezt, inkább a megnyugtatására koncentráltam. Oda hívtam Louis-t.http://24.media.tumblr.com/tumblr_m3rzdzt03R1r3tr12o1_500.gif
-Louis ő a bátyám Armery Archer. -Egymásra pillantottak Armery ,és Louis. Louis arcára ült a mosoly. Lehajolt hozzánk ,és megsimogatta Armery hátát.
-Szeret téged nyugodj meg. -Úgy mondta ezt neki ,mintha ismerte volna az érzéseit. Megértettem ,hogy mire képes ő. Minden érzést lát mindenkiben.
-Tudtam ,hogy tudsz te valamit. -Mondtam neki ,és már ő is tudta,hogy én tudom.
http://fc07.deviantart.net/fs70/i/2012/215/9/5/the_bloodlust__african_wild_dog_contest_entry__by_black_tiger_of_evil-d59q69q.png
Felkeltünk mind a földről ,és tovább mentünk. A sötétséges erdő ami számunkra már világosabb ,mint eddig bármikor elég sivár. Pár fa ,sok bokor. Láttunk néhány harcot, de észre sem vettek ,és tovább mentünk. Ám ez a Dean nevű tag kezd aggasztani. Ám nem volt sok időm ezen gondolkodni ,mert megjelent előttünk egy magas épület ,mely egy gyárra hasonlított.
-Be kéne menni ide? -Kérdezte Louis. Majd az épület ablakán kiugrott egy olyan kutya ami a barlangnál támadott meg ,de ez másabb volt. Sokkal nagyobb,és vérengzőbb. Armeryre ugrott, Louis felugrott a kutya hátára ,de az lerázta magáról ,majd a kutya egyik pillanatban át harapta Armery kezét. Louis felpattant ,és megint neki indult a kutyának. Elegem lett ebből ,és úgy éreztem tennem kell valamit. Megláttam egy éles,és nagy üveg szilánkolt ,felkaptam neki futottam ,és egy mozdulattal ketté vágtam a kutya fejét.
Louis ,és Armery is nézet egy nagyot. Sosem harcoltam még így ennyire keményen. Felállítottam Armery-t majd már láttam ,hogy a sérülései beforrtak.
-Szép volt. Nem is gondoltam volna ,hogy te ilyeneket tudsz csinálni. -Mondta nekem Louis.
http://media.tumblr.com/aa15081e54615c05d29232923679d9c8/tumblr_inline_mns07tY1Nc1qz4rgp.gif
Majd hirtelen felszólalt:
-Itt van Dean! Futás... -Armery felkapott a vállára ,és el suhant velem. Nem láttam Louis merre futott ,de biztosan velünk tart. Armery nagyon sietett ,nem gondoltam volna ,hogy ez az erős ember ennyire fél valakitől. Aztán hirtelen hallok egy sikítást. Megijedek,hogy Louis az ezért leállítom Armery-t ami nem tetszik neki.
-Normális vagy? ROHANJUNK! -Armery nagyon ideges lett,de nem érdekelt nem hagyom itt Louis-t annak a félelmetes embernek. Vissza mentem ,és elbújtam egy bokorba ,hogy meglessem mi történik. Láttam Louis-t egy másik bokorban. Középen pedig egy női vámpír ,akinek a vérét éppen issza ez a Dean. Jól megnéztem ,és a kinézete nagyon félelmetes. Vonzó ,de mégis félelmetes férfi ,és amíg a bátyámat holtan akarja addig nem leszek a barátja. Intettem Louisnak ,hogy lopakodjon át egy kerülővel. Viszont Dean az első lépésre felvette a fejét. A szemembe nézet ,és nekem kezdett futni. Ám bal oldalról neki ugrott Dean-nek egy szőke nő. El akarta törni a nyakát Dean-nek ,de helyette Dean szakította le a fejét ennek a szőke nőnek. Hirtelen ,és kegyetlenül. Louissal így volt esélyünk elfutni Armory után. Oda értünk ahol ott hagytam ám ő nem volt ott.
-ARMORY! ARMORY! -Ordibáltam ,de Louis csitítgatott engem.
-Süüüü.... Beth meghallják a többiek. Majd megtaláljuk őt ,most siessünk előre. -Nyugtatott le engem Louis ,de belül nagyon féltem ,hogy mi történhetett vele.
Az erdő közepén minden csöndes már. Szinte minden vámpír aki ott volt tovább állt ,vagy meghalt. Ám a csendet megtöri egy fény gömb megjelenése. A fény eleje kinyílik ,és kilép belőle egy piros ruhás nő. Ez a nő nem más ,mint a 6. verseny győztese Roma Amberly. Előre lépet ,és lépkedett előre a halott testek között. A fény gömb fel ment vissza az égbe ,majd Amberly neki futott az erdőnek.


http://media.tumblr.com/tumblr_lzawvauSuC1r5ruse.gifE közben otthon Vicky elhozta Laylanak a totemet ami egy oroszlános nyaklánc volt. Layla bedobta a kérdést kit öljenek meg pár percre ? Persze azt is el mondta ,hogy vissza tudja hozni azt akit majd megöl,de bármi történhet.



-Egyszerű lesz. Elrabolom a ribanc Amanda Pierce-t ,és megölöd. Aztán ha sikerül vissza hozod akkor kitörlöd ,hogy megtörtént. -Vicky érvelt ,de voltak okos emberek is a családban.
-A pierce család most békén hagy minket. Csak az hiányozna ,hogy bosszúálló módban legyenek. -Samuel is érvelt majd Tom gondolt egyet ,és benyögte :
-Majd én elvállalom. El kell tőlem fogadnia a totemet ha idegen lelkét használod lehet nem fogja elfogadni. -Mondta Tom ,majd mindenki bele egyezett csak apuék nem. De ez nem érdekelte Laylat.
-Tudnotok kell,hogy ha ezt megcsináljuk akkor nem lesz sok időnk. Lehet nem fog sikerülni. Mind össze 2 percünk lesz mielőtt felfedeznek minket ,és ha felfedeznek akkor temethetjük Beth-et,és Armory-t is. Mindenkit megölnek a csuklyások.
-Vállaljuk a kockázatot. Ki kell juttatni onnan. -Mondta Vicky
-Akkor kezdjük. -Mondta Layla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése