2013. november 24., vasárnap

2.évad 5.rész: A Varázslat

 MY LITTLE FAMILY 2: Dark Forest 
5.rész:A varázslat
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lk8ftb84Zz1qcqfmno1_400.gif
 
Tom felfeküdt az asztalra. Majd Layla gyertyákkal rakta körül a testét. Kiküldött mindenkit a szobából ,majd el kezdte a varázslatot ,mely nem egy rövid folyamat.

Én menekültem tovább Dean elől az erdőben Louis-al kéz a kézben. Nem tudom miért,de engem nem érdekel kimondottan Louis. Már mint szexuálisan ,sem sehogy sem. Kicsi,és rám hasonlít ,e mellet nekem ott van Manson is. Menekültünk,és befutottunk az előttünk álló kis kunyhóba. Érdekes ,hogy miket lehet ebben az erdőben találni. Szóval bementünk ,de nagyon óvatosak voltunk. A kunyhó egy szobából állt. Egy konyha ,és egy ágy,meg egy WC. Egyikre sincs szüksége egy vámpírnak ,de mégis itt áll. Bent valaki feküdt az ágyban. A paplan alatt volt. Mikor megláttuk ledermedtünk ,és halkan oda súgta nekem Louis.
http://25.media.tumblr.com/tumblr_md0r5zcvDJ1qac6ozo2_500.gif
-Majd én. -Gondolom mire értette. Szóval Louis neki indult,felrántotta a lepedőt ,és egy nagy levél halom volt ott. Kifújtuk a levegőt.
Ám hirtelen valaki a plafonról rá ugrott Louisra. Fojtogatta Louis-t ám mondott valamit Louis ami miatt megállt ez a valaki aki egy fekete hajú,idősebb nő volt. Azt mondta Louis:
-Sosem ment el. -Erre a nő elengedte ,és megkérdezte:
-Honnan tudod? -Teljesen elvesztettem a fonalat ,hogy miről lehet szó ,de sejtettem.
-Látom az érzéseidet,és érzem benne a kisbabádat. Aki már sajnos nincs ott,de kötődik hozzád. -Mondta Louis ,erre a nő el kezdett sírni.
-Christina nyugodj meg,mert ő szeret téged. -Mondta Louis ,és ekkor világosabb lettem megint csak. Ő nem az érzéseket ismeri meg. Ő egy médium vámpír ami nagyon nagyon ritka a világunkban. Ők a vámpírtanács vezetői kik egy érintésből,vagy egy beszélgetésből meglátnak mindent a másikról. Az igazságot is.
-Eddig miért nem beszéltél róla? Hogy te rendelkezel ezzel a képességgel? -Kikértem magamnak stílusban kérdeztem tőle. Hisz én őszinte voltam vele,ő pedig nem.
-Mert szégyellem ,hogy ki az apám ,és hogy mit keresek itt. Ez a „büntetésem” ,és most foglalkozzunk az igazi problémánkkal. -Mondta ,és vissza fordult Christina-hoz.
-Mióta vagy itt? -Kérdezte tőle.
-1 napja kb. Már nem is tudom mikor ittam utoljára vért. -Igen. Itt nincs sok enni való. Ami van is az állat vér. Én is éheztem ,de nem sajnáltam tőle azt a keveset ami még maradt nekünk. Miután megitta,és elbeszélgetett vele Louis oda hívtam magamhoz,hogy megkérdezzem mikor keressük meg Armery-t.
-Itt fogunk lelkizni ,és alukálni, dalokat énekelni amíg kint van a bátyám kire egy vadállat vadászik,és nem mellesleg ránk is?! -Kétségbe esve kérdeztem őt meg.
-Mit tudunk tenni Beth? Kerülgetjük a sötét erdőt amíg bele nem botlunk egy másik gyilkosba? Jobb lesz egy kis pihenő mielőtt neki kezdünk a további útnak.- Sajnos igaza volt,és ez dühített fel. Ezért megfogtam magam ,és befeküdtem a kis ágyikóba, majd lassan ,de elaludtam.
http://media.tumblr.com/tumblr_m0kw3oUpnw1r8i2ms.gif
Layla még mormolta a varázsigét addig a konyhában nagy volt a feszültség.
-Ki tudja mit csinál vele. Miért nem mehetünk be? -Kételkedett ,és idegesített mindenkit Vicky.
-Lányom, miért nem tudsz megváltozni? -Mondta neki apa ,erre Vicky nagyon ideges lett. Megbiccentette a fejét,majd mosolygott egyet.
-Elmegyek megnézem mi a helyzet Piercéknél. -Anya ,apa és Samuel püfögött egyet ,majd Vicky elhagyta a konyhát.
http://i1217.photobucket.com/albums/dd395/alhep1/HAGIF/KatGraham/tumblr_lggtg1HFnA1qfrimto1_500.gif
Az ősz emulóban van lassan jön a tél. Vicky járkált az utcákon majd oda ért a Pierce házhoz. Becsöngetett ,és az ajtót Amanda Pierce nyitotta ki.
-Lám,lám ki tért vissza. Neked nem a versenyen kéne lenned? Ott több hasznod lenne. -Amanda olyan szemét ,és számító. Főleg ,hogy 2 családtagja is a versenyen van ,és ő nem mehetett. Náluk ez meg volt írva ,de erről Vicky sem tudott. Vicky bement ,és fogadta őt egy új tag.
-Üdv Archer! Mi járatban nálunk?
-Te meg ki a fene vagy? -Lepődött meg Vicky ,és elég nyersen fogalmazva közölte a nem tetszését.
-Én Anagiri vagyok a Sejuté törzsből ,a dzsungelből. Már több ,mint 30 éve élek itt az emberek között. Esetleg van ezzel problémád? -Látszott rajta ,hogy furcsa egy lány,de békés is.
-Miért vagy a Piercékkel? -Kérdezte Vicky a megszokottól kedvesebben.
-Nem direkt vagyok velük. Mark Pierce-t akarom megmenteni ,mert nem maga miatt van ott a játékban ,hanem maga ellen. -Magyarázkodott Anagiri, ki még nem tudta ,hogy Vicky szerelmes volt Mark-ba ,és ,hogy ő is szeretné őt éppen látni.
-Te egy nagyon tiszta boszorkány vagy. Vissza tudod őt hozni igaz? -Megfogta Vicky Anagiri kezét.
-Mindent megteszek. -Mondta ,és bevitte magával egy szobába Vicky-t.
Layla már kész volt a varázslattal. Megállította Tom szívét ,majd lelkét irányítva oda adta Tom az én alvó testemnek a totemet. Tomot vissza irányította volna Layla,de valami gátolta.
-SEGÍTSÉGE! -üvöltötte majd anya,és apa berohant hozzá,és Samuel is.
-Mi a baj? -Kérdezte kétségbe esve anya
-Nem engedik vissza a lelkét! Jaj istenem. -Ekkor kinyílt az ajtó ahol belépet Vicky ,és Anagiri. Anagiri megfogta Layla kezét.
-Ismételd utánam. -Ez után valami érdekes nyelven kezdtek kantálni. Én már felkeltem a kunyhóba ,és fogtam a kezemben a totemet ,de nem értettem ,hogy kerül oda ,és nem éreztem Tomot ,senkit ,de legbelül éreztem valami furcsát. Aztán mikor az ablakra néztem a kunyhóba ,az betört magától. Louis ,és Christina felkeltek a törésre. Nem tudtam mi történhetett. Layla,és Anagiri küzdött ,de Tom nem akart felébredni. Anya megfogta a kezét,és Vicky is. Anagiri megfogott egy kést ,és megvágta Vicky kezét,majd a vért Tom szájához rakta. Ekkor Tom szíve megdobbant ,majd felköhögött.
Anyáék megölelték. Layla megköszönte Anagirinek ,és megölelte őt.
-Nagyon ügyes boszorkány vagy Layla. Csak így tovább. -Mondta Anagiri ,és elment. Layla meg volt illetődve
A kunyhóban kitört az ablak ,és fogalmunk sem volt ,hogyan. Kinéztünk az ablakon ,és a távolból vagy 20-30 csuklyást láttunk felénk közeledni. Sejtettem ,valamit otthon csináltak ,hogy kiszabadítsanak ,és rá jöttek.
http://data1.whicdn.com/images/25060120/emily-fields-pretty-little-liars-shay-mitchell-Favim.com-240174_thumb.gif
-Van egy kis probléma. -Mondta Layla
-Micsoda? -Kérdezte ijedten Vicky
-Az utolsó másodpercben már nem voltunk rejtve. Rá jöttek. -Mondta Layla ,majd mindenki arcán eluralkodott a félelem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése